Znaczenie forów internetowych w bankowości – infografika

2 171

Na sprzedaż produktów i usług wpływ mają opinie i informacje zamieszczane na forach internetowych. Ich znaczenie dla sektora bankowości zilustrowano na załączonej infografice. Przygotowała ją agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne.


Według badania przeprowadzonego przez GFK i Google dla Deutsche Banku, aż 59 proc. konsumentów – przed założeniem nowego konta bankowego – aktywnie poszukuje informacji i opinii na ten temat w internecie. Przeglądanie zasobów sieci uwzględnia całą gamę tzw. touchpointów: serwisy internetowe, strony i blogi eksperckie oraz fora internetowe.

Informacje i opinie, które konsumenci znajdują w sieci, mają bardzo silny wpływ na ich decyzje zakupowe. Zjawisko to nazywane jest efektem ROPO (Research Online Purchase Offline). Fora internetowe odgrywają w tym procesie kluczową rolę – opinie tam znalezione skłaniają konsumentów do podtrzymania wcześniej podjętej decyzji zakupowej lub do jej całkowitej zmiany.

Więcej informacji na temat znaczenia forów internetowych oraz możliwości ich wykorzystania: www.onlineekspert.pl

 

Fora internetowe w bankowości - infografika


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej