Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2021 [BRIEF PATRONUJE]

80

Przewodniczącym Jury XIX edycji Złotych Spinaczy został Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) oraz Mariusz Wawer (3M).

shell brand is the future

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się ponad 90 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci branży PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

Marcin SienkowskiZłote Spinacze to na arenie konkursów szeroko pojętej komunikacji konkurs szczególny. Z jednej strony to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs PR w Polsce. Z drugiej, dzięki szczególnej konstrukcji konkursowych kategorii, jest to konkurs, na którym możemy zapoznać się z bardzo zróżnicowanymi przykładami najlepszych praktyk komunikacyjnych, często z takimi, o których wcześniej nie wiedzieliśmy, bo nie byliśmy ich grupą docelową. Tu nie są najważniejsze ogromne budżety i wielkie zasięgi. Często sukces zgłoszonych działań zależy od precyzyjnego określenia grupy odbiorców, a następnie kreatywnego i innowacyjnego dotarcia do niej w celu realizacji założonych celów. I tego właśnie będę szukał wśród zgłoszonych projektów, które zrealizowały swoje cele – przykładów świeżego podejścia, otwierania drzwi, które dotychczas wydawały się zamknięte i szukania nowych rozwiązań, które mogą być przykładem dla całej branży.

 Marcin Sienkowski, Head of marketing w OLX, Przewodniczący Jury

Jurorzy zostali przydzieleni do sześciu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach.

Przewodniczącym pierwszej grupy jest Łukasz Malczewski, Partner Zarządzający w agencji d*fusion communication. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Finanse, Przemysł i infrastruktura oraz Technologia, IT, telekomunikacja.

W skład grupy weszli:

  • Anna Deręgowska-Watza / Managing Partner / Planet Partners
  • Michał Fura / Public Policy & Public Affairs Director / UPC Polska
  • Dariusz Jarosz / Prezes Zarządu / Martis Consulting
  • Maciej Jesionowski / Dyrektor Marketingu / Dentons
  • Marta Jóźwiak / Dyrektor ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google
  • Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
  • Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
  • Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska
  • Michał Olbrychowski / Head of Cohn & Wolfe Polska
  • Tomasz Podolak / Założyciel Grupy Linkleaders
  • Michał Pełczyński / Group Account Director / Weber Shandwick
  • Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication
  • Sebastian Stępak / CEO / MSL
  • Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej” oraz Redaktor Naczelny rp.pl
  • Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Mariusz Wawer, Head of Governmental Relations & Sustainability 3M Poland & East Europe Region. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Social media, Medycyna i zdrowie, Motoryzacja i transport oraz Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

  • Marcin Bodio / Policy & External Relations Lead / MSD Polska
  • Małgorzata Bogusz / Managing Partner, Public Affairs Director / Vision Group
  • Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Anna Cywińska / Prezes Fundacji Nutricia
  • Agnieszka Durska / Szefowa Komunikacji Online / Polska Izba Ubezpieczeń
  • Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover
  • Adam Jarosz / CEO / Be Communications
  • Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
  • Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication
  • Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
  • Wojciech Nowak / Senior Director Global Public Affairs, Region Europe / Novartis Group
  • Anna Papka / Public Policy Manager Operations / Amazon
  • Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog oraz wykładowca / Uniwersytet Warszawski
  • Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy
  • Katarzyna Życińska / Prezes Zarządu / 38 Content Communication

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Content marketing – branded content, Event komercyjny, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Uroda, higiena i wellness.

W skład grupy weszli:

  • Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
  • Ewelina Głocka / Regional Public Relations Manager CEE & Nordics Region / Huawei Consumer Business Group
  • Marcin Gruszka / Head of Comms / Allegro
  • Ewa Kaczmarek / Prezes Zarządu / Synertime
  • Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR
  • Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
  • Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs
  • Ewa Ostapczuk / PR Manager / Continental Opony Polska
  • Przemysław Pająk / CEO oraz właściciel / Grupa Spider’s Web
  • Agnieszka Rzepkowska / Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej / PZU
  • Zuzanna Schön / Dyrektor Marketingu B2C Polska, Czechy, Słowacja, Węgry / Canon Polska
  • Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska
  • Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender
  • Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

Przewodniczącą grupy czwartej została Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX. Grupa oceni projekty z kategorii: PR pro bono, NGO i sektor publiczny, Sustainability i CSR Communiactions, Kampania społeczna, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze oraz Research&Insight.

W grupie znaleźli się:

  • Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG
  • Ilona Gajewska / PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena
  • Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz
  • Katarzyna Gospodarek / Corporate Communications Director / BMW Group Polska
  • Ewa Hope / Dr, pracownik dydaktyczny / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Maria Ibisz / Starsza Manager w Zespole doradztwa ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w Europie Środkowej / Deloitte Advisory
  • Konrad Kruczkowski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Członek Zarządu / Stowarzyszenie Wiosna
  • Cyprian Maciejewski / Wiceprezes Zarządu / Polskie Stowarzyszenie Public Relations
  • Anna Orzech / Dyrektorka ds. Komunikacji / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
  • Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Zarządu / Fundacja Szkoła Liderów
  • Mariusz Pleban / CEO / OneMulti
  • Elżbieta Radzka-Ferenc / Partner Zarządzający, Wiceprezes / Marketing & Communications Consultants
  • Izabella Rokicka / Dyrektor Komunikacji / Carrefour
  • Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)
  • Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy, Nationale-Nederlanden. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Kreatywność, Kultura i media oraz Moda i styl życia.

W tej grupie znaleźli się:

  • Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR
  • Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
  • Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec
  • Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media
  • Natalia Długosz / Marketing & Communications Manager Eastern Europe / Resideo
  • Joanna Drabent / CEO / Prowly
  • Magdalena Dziak-Woyda / Associate Director / FleishmanHillard
  • Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji / Polpharma Group
  • Anna Knowska / Group Consulting Director / Grupa Komunikacja Plus
  • Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager CEE / Medtronic Poland
  • Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR
  • Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube
  • Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI
  • Marcin Sienkowski / Head of Marketing / OLX

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Agnieszka Kępińska-Sadowska, Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki, World Travel Retail w Mondelez International. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Covid-19 PR response, PR korporacyjny, Event społeczny, Sektor spożywczy oraz Sport, turystyka i rekreacja.

  • Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut
  • Magdalena Kempiński / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / VEOLIA
  • Maciej Lasoń / Head of Communication East Europe, Board Member / Unilever
  • Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. Komunikacji / Jeronimo Martins Polska
  • Robert Moreń / Chief Communications Officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS
  • Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / KIR
  • Barbara Paszkiewicz -Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise
  • Katarzyna Przewęzikowska / Kierowniczka Zespołu ds. Relacji Zewnętrznych / Żabka
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T-mobile
  • Anita Ryng / Dyrektorka ds. Komunikacji / IKEA Retail
  • Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
  • Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska
  • Grzegorz Szczepański / CEO / Hill + Knowlton Strategies Poland
  • Maja Szewczyk / Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej / Kaufland Polska
  • Sebastian Tołwiński / Regionalny Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji / UPFIELD

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie public relations oraz inne projekty związane z budowaniem wzajemnie korzystnych relacji i skutecznym komunikowaniem.

Do 2 września trwa II termin zgłoszeń. Ostateczny termin przyjmowania projektów minie 9 września.

Nominowanych poznamy 7 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 3 grudnia.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.zlotespinacze.pl.

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, BRIEF, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), PR Manager, Pro4Media, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio.


Źródło: ZFPR

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej