10k followersów w 3 miesiące? To możliwe!

0 4 615

Czy zdobycie dużej liczby obserwujących w krótkim czasie jest możliwe? Jak tego dokonać? Czego się wystrzegać? Na te i inne pytania odpowiadają Rafał Myśliński i Kamil Natil w case study swojej marki English Rebels.

shell brand is the future

 Jak czytamy we wstępie do raportu, właściwie prowadzony Instagram może być bardzo dobrym narzędziem sprzedażowym. Sprawdził to chociażby Nathan Chan z Foundr Magazine, zdobywając w ciągu roku 500 tysięcy obserwujących profil @FoundrMagazine, co przełożyło się na wzrost liczby sprzedaży płatnych subskrypcji magazynu. Jednak jak to zrobić?

Swoją wiedzą w tym temacie postanowili podzielić się Rafał Myśliński i Kamil Natil. Chcąc stworzyć rozpoznawalną markę oraz kanał sprzedaży ich przyszłej aplikacji założyli instagramowe konto @English.Rebels, poświęcone nauce języka angielskiego. Treści na nim publikowane oparli o animacje, które tłumaczą słownictwo angielskie, slang czy mowę codzienną.

Akcja trwała trzy miesiące. Twórcom English Rebels udało się w tym czasie przekroczyć liczbę 10 tysięcy obserwujących z 90 krajów.

 

Najważniejsze wnioski z case study przedstawiamy poniżej. Całe do przeczytania TUTAJ.

::

  • Promowanie nowego profilu jest konieczne

  • Profile, które od samego startu zaczynają obserwować inne osoby, mogą szybko zostać usunięte

  • Najlepszym sposobem pozyskiwania obserwujących wydaje się być połączenie taktyk Like4Follow i Follow4Follow, czyli rozdawanie lajków na profilach publicznych oraz wysyłanie zaproszeń na profilach prywatnych

  • O wiele ważniejsze od surowych liczb jest faktyczne zaangażowanie obserwatorów

  • Prywatne wiadomości zwiększają zaangażowanie obserwujących

  • Nowych followersów lepiej szukać na Instagramie, niż próbować przyciągnąć ich z innej platformy (np. z Facebooka)

  • Warto odzywać się do innych profili z propozycją współpracy

  • Opłaca się wrzucać informacje o swoim profilu na grupy dyskusyjne

  • Ważne jest dodawanie poleceń Call To Action bezpośrednio w postach. Obserwujący reagują na nie o wiele częściej, niż tylko na CTA w opisie, pod postem

  • Tworząc treści wideo, równie ważny, co aspekt wizualny, jest dobry dźwięk

  • Warto postować regularnie, siedem dni w tygodniu

::

Obserwujcie nas na @BriefPolska 

::

Zdjęcie: Fotolia.com/ Autor: Trezvuy

 


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej