24. edycja Golden Drum Festival otwiera jutro swoje drzwi
24. Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum startuje już jutro. Specjaliści ds. komunikacji i reklamy z całego świata zgromadzą się w dniach od 18 do 20 października w Grand Hotel Union w Lublanie. Ponad tysiąc twórców z 27 różnych krajów rywalizuje o prestiżowe nagrody, a 30 ekspertów przemówi na scenie Golden Drum. Oprócz bogatego programu kongresowego delegaci będą mieć duże możliwości współpracy. W piątek wieczorem wszystkie oczy zwrócą się w stronę zwycięzców tegorocznego festiwalu.
Golden Drum Festival zachęca do kreatywności i innowacji. Nagradza najlepszych i pomaga profesjonalizować branżę. Cieszymy się, że uczestnicy festiwalu, mówcy i jurorzy pomogą nam zwrócić uwagę branży i stworzyć nową opowieść – mówi Mojca Briščik, prezes Golden Drum Festival i Executive Director w Slovenian Advertising Chamber.
Od godz. 9.00 delegaci będą mieli możliwość zapoznania się ze zgłoszonymi prezentacjami, konkurującymi o prestiżowe nagrody festiwalowe. Program kongresowy rozpocznie się o godz.13.00 przemówieniem inauguracyjnym Adriana Botana (McCann, Wielka Brytania). W piątek uczestnicy będą mogli usłyszeć Bruno Bertelliego (Publicis Worldwide, Włochy), który będzie mówił o pasji miłosnej między reklamą a muzyką. Na scenie Golden Drum pozostawi swój ślad wielu innych mówców m.in. Carla Cammilla Hjort (Space10, Dania), Marco Cremona (Google, Wielka Brytania), Christian Flodén (Spotify, Szwecja), Tjaša Ficko ( Lubljana, Słowenia) oraz Daria Ovechkina i Anton Rozhin (Voskhod, Rosja).
Największą atrakcją festiwalu będzie uroczysta gala w piątkowy wieczór, podczas której ogłosimy zwycięzców Golden Drum i pożegnamy 24. edycję Golden Drum Festival imprezą zamykającą.
Więcej informacji o festiwalu Golden Drum na www.goldendrum.com