38 nominacji w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku!
Kapituła konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłoniła 38 wyjątkowych liderów i zespołów e-commerce. Zwycięzców w 10 kategoriach indywidualnych i 3 kategoriach zespołowych, poznamy podczas Gali wręczenia nagród, która odbędzie się 2 czerwca 2022 roku w Hotelu South Garden w Warszawie.
Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. e-Commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a także finalnie tysiące i miliony e-konsumentów.
Ta edycja zdecydowanie cieszyła się największą popularnością! Do konkursu wpłynęły aż 54 zgłoszenia liderów i ich zespołów. Dwuetapowy system wyłaniania zwycięzców przez Kapitułę przyczynia się do wnikliwej analizy zgłoszeń i oceny poszczególnych kandydatów oraz pochylenia się nad ich kompetencjami liderskimi. Dzięki temu sama Kapituła odkryła kilka osób, które ich zdaniem są warte docenienia, jeśli nie w tej edycji – to w kolejnych. – podsumowała Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.
Zgłoszenia do tegorocznej edycji poddane zostały ocenie Kapituły złożonej z ekspertów branży, prezesów i członków zarządów, którzy od lat rozwijają biznesy e-commerce. Wśród nich znaleźli się: Jacek Palec (Frisco), Ewa Szmidt-Belcarz (Empik), Jacek Kinecki (Przelewy24), Katarzyna Bielecka (Sephora), Michał Nawrocki (Media Expert), Jakub Czerwiński (Adyen), Joanna Pieńkowska-Olczak (PayU), Marcin Półchłopek (Allegro), Iwona Ryniewicz (mBank), Robert Kalbarczyk (Kinguin), Dorota Hechner (Devire), Łukasz Woźnica (Apifonica), Mikołaj Wezdecki – laureat Grand Prix 2021.
Kapituła głosowała w dwóch etapach. Pierwszym z nich było głosowanie online. Kilkadziesiąt zgłoszeń zostało poddanych ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w Regulaminie. Drugim etapem były obrady nad wyłonieniem laureata Grand Prix. Członkowie Kapituły pojawili się w biurze e-Izby i dyskutowali nad poszczególnymi liderami zespołów e-commerce. Oprócz efektywności biznesowej ważnymi kwestiami dla ekspertów branży była osobowość lidera, jego wkład w pokazane w prezentacjach sukcesy oraz ogólna ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postęp nie tylko siebie, ale i zespołu. Głosowanie podczas obrad było tajne. Wyniki konkursu, także dla samej Kapituły będą nieznane do 2 czerwca, kiedy to podczas Gali wręczone zostaną statuetki dla najlepszych liderów i zespołów.
Link do strony: https://dyrektorecommerceroku.pl/nominowani/