5,5 miliona widzów oglądało 18. Mikołajkowy Blok Reklamowy

Mikołajkowy Blok Reklamowy

18. Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 5,5 miliona widzów*, dzięki którym zebraliśmy ponad 1,6 mln zł na pomoc chorym dzieciom. To prawie 55 tysięcy złotych więcej niż w zeszłym roku.

Tegoroczna akcja, organizowana w dniu jubileuszu 25-lecia Fundacji Polsat była wyjątkowa. Widzowie licznie zdecydowali się, by 6 grudnia, tuż przed „Wydarzeniami” obejrzeć ten specjalny blok reklamowy. Do oglądania zachęcało szerokie grono gwiazd i artystów, a w spocie mogliśmy zobaczyć historię o św. Mikołaju opowiedzianą oczami dzieci, bo to one są dla Fundacji najważniejsze.

Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną inicjatywę! Szczególne podziękowania kierujemy do firm:

Allegro, Asseco, Bank Credit Agricole, Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Colian Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A, De’Longhi Polska Sp. z o.o., Electrolux Poland Sp. z o.o., eobuwie.pl S.A., Euro-net Sp. z o.o., FHP Vileda Sp. z o.o., Garmin Polska Sp. z o.o. , Grupa Pracuj S.A., Grupa Maspex Sp. z o.o., IKEA, ING Bank Śląski S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja, Lidl Sp. z o.o. sp. k., Mars Polska Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert, Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Oponeo.pl S.A., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o., Polkomtel Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., PKN Orlen S.A., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński S.A., Tchibo Warszawa Sp. z o.o., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta” Spółka Akcyjna, Żabka Polska Sp. z o.o.

W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media chciałbym podziękować widzom oraz wszystkim reklamodawcom, którzy tak licznie zdecydowali się wesprzeć tę akcję. Bez nich ten sukces nie byłby możliwy. W tym roku podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego wyemitowaliśmy, aż 39 spotów reklamowych. Dzięki temu wsparcie uzyska jeszcze więcej potrzebujących dzieci.

Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat

Dziękujemy za tak wielkie zaangażowanie widzów i pomoc oraz coraz liczne grono gwiazd, które wsparły akcje. W tym roku świętujemy nasze 25-lecie. Jednak patrzymy już w przyszłość. Co roku podnosimy poprzeczkę i chcemy pomagać większej liczbie dzieci. Przed nami kolejne wyzwania, oczywiście w myśl naszego hasła – „Jesteśmy dla dzieci”.

Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat

Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego były emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od 22 listopada. W postać Świętego Mikołaja, podobnie jak rok temu, wcielił się Piotr Gąsowski. W kampanii można było zobaczyć również krótkie spoty, w których wystąpili cenieni dziennikarze i znani artyści wspierający Fundację Polsat: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczne Fundacji Polsat 12-letnia i 4-letnia Karolinka.

Akcja była dodatkowo komunikowana w Internecie, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowała się cała plejada gwiazd Polsatu, a także dziennikarze Polsat News i Polsat Sport.

Fundacja Polsat jest pierwszą fundacją powołaną przez telewizję komercyjną, która już od 25 lat pomaga dzieciom. Dofinansowuje ich leczenie i rehabilitację. Remontuje także oddziały dziecięce w całej Polsce, kupuje najnowocześniejszy sprzęt medyczny, z którego korzystają dzieci przebywające w szpitalach. Każdego dnia, podopieczni Fundacji mogą liczyć na znacznie więcej niż tylko wsparcie finansowe. Pracownicy Fundacji spędzają wiele godzin na czytaniu listów oraz prowadzeniu rozmów z rodzicami chorych dzieci towarzysząc w ich codzienności.

Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą prawie 40 000 małych pacjentów i wsparła finansowo ponad 2600 szpitali i ośrodków medycznych, a także szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całym kraju. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd prawie 265 milionów złotych.

* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.


Źródło: Polsat

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF