5 sposobów, aby każdy otworzył Twojego maila: infografika

0 5 306

Co zrobić, aby odbiorcy nie rezygnowali z subskrypcji naszego mailingu? Infografika od Email Delivered dostarcza pięć wskazówek jak sprawić, aby każdy wysłany przez Was email został otwarty.

Emaile są nadal bardzo popularnym kanałem marketingowym. Jednak ważnym jest, aby ten, kto otrzymuje maila, również  go otworzył.

::

Wartość reklamy online w 2013 wzrosła

::

Po pierwsze, pamiętaj, że po drugiej stronie są ludzie… a nie portfele!

Po drugie, odpowiedz sobie na pytanie, jakie treści przekonały użytkowników do zasubskrybowania Twojego kanału i dostarczaj im ich.

Po trzecie, myśl o sprzedaży i przekazuj treść w taki sposób, aby odbiorca nie czuł się nią zaatakowany, ale bardzo chciał kupić dany produkt.

Po czwarte, wyobraź sobie siebie w miejscu swojego klienta i pomyśl czego tak naprawdę potrzebujesz.

I na koniec, utrzymuj kontakt ze swoimi subskrybentami i twórz z nimi więź!

::

 ::

źródło: entrepreneur.com

© tanihoZobacz portfolio

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej