A gdyby produkty gwarantujące zrównoważony rozwój znalazły się w sklepach? [RAPORT]

Praktyczna implementacja idei zrównoważonego rozwoju i ekonomii cyrkularnej jest obecnie szeroko dyskutowana w biznesie. Niektóre marki poczyniły już pierwsze kroki w materializacji konkretnych pomysłów dedykowanych ochronie środowiska, inne są w trakcie lub myślą o zmianie modelu biznesowego.


Badacze i marketingowcy odpowiedzialni za raport poszli krok dalej. Postanowili sprawdzić konsumencką reakcję, gdyby już dziś na półkach sklepowych znalazły się produkty realizujące ideę zrównoważonego rozwoju. Niektóre z nich powstały kilka lat temu, kiedy perspektywa spożywania np. owadów czy dżdżownic wydawała się humorystyczna.

Badanie zostało zrealizowane za pomocą metody Concept eValuate, która przewiduje sukces rynkowy produktu. W opracowaniu wizualizacji nowych produktów pomogli studenci Wydziału Wzornictwa ASP oraz ich mentor, profesor Maciej Konopka.

WIĘCEJ O RAPORCIE


źródło: Kantar Polska

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej