Brand24 przeniesie się na rynek główny GPW

242

Komisja Nadzoru Finansowego zaakceptowała prospekt emisyjny Brand24. Tym samym spółka dostała zielone światło, aby zmienić NewConnect na rynek podstawowy warszawskiej giełdy. Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24 został wyróżniony w 5. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Od dawna planowaliśmy przejście na główny rynek. Oczywiście z różnych powodów debiut na GPW się przesunął, ale bardzo cieszymy się z zielonego światła. Liczymy, że w dobrze może to być dobry moment związany z trwałym przejściem na jasną stronę mocy: generowania zysków. Q4 był naszym rekordem sprzedażowym i chcemy te dynamikę utrzymać. Oczywiście wyniki za 2020 będą jeszcze naznaczone naszymi przygodami z Facebookiem, ale kolejne kwartały dają dynamiczny wzrost liczby klientów i przychodów.

Specjalnie dla BRIEF Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24

Akceptacja przez KNF prospektu emisyjnego pozwala Brand24 – globalnemu dostawcy usług monitorowania internetu – na zmianę.

Okres spędzony na NC pozwolił nam „nauczyć się” rynku kapitałowego i wymagań stawianym przed spółkami publicznymi. W tym czasie staliśmy się spółką rozpoznawalną wśród inwestorów; rozwinęliśmy też nasz model biznesowy, korzystając z uwag klientów i dostosowując go do oczekiwań tychże inwestorów.  Wierzymy, że przyszedł dla nas czas na awans do pierwszej ligi. Zbiega się to z momentem, nad którym mocno pracowaliśmy, i którego oczekiwał rynek – czyli pozyskaniem takiej liczby klientów, która pozwala spółce na osiąganie zysków. Mamy nadzieję, że dzięki obecności na GPW wejdziemy w obszar zainteresowań szerokiego grona inwestorów instytucjonalnych, co będzie skutkowało lepszą płynnością i właściwą wyceną naszych walorów.

Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24

Przypomnijmy, że wkrótce spółka rozpocznie sprzedaż nowych produktów, m.in. w postaci szytych na miarę raportów opartych na danych przetworzonych przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.

Obecnie mamy około 3500 stałych klientów i chcemy tę bazę sukcesywnie zwiększać. Jednocześnie mamy produkty dla określonego grona podmiotów, które oczekują pogłębionej analizy – a przede wszystkim gotowych wniosków. Są też gotowe za tego typu usługę zapłacić znacznie więcej niż za podstawowy monitoring.

Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24


Źródło: Brand24

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej