180heartbeats nagradza kreatywne marki

142

Agencja 180heartbeats + JUNG V MATT ma na swoim koncie blisko 400 nagród i wyróżnień z całego świata za kreatywność, efektywność oraz rzemiosło filmowo-cyfrowe. Tegoroczna Agencja Komunikacyjna Roku KTR, nagrodzona Grand Prix Effie 2022, postanowiła wykorzystać posiadany potencjał ekspercki i stworzyć własne nagrody za kreatywną komunikację marki.


 

180heartbeats konsekwentnie przyspiesza tętno zarówno konsumentów jak i marek tworząc ekscytujące kampanie. Dowodem na to jest to, że przez 15 lat agencję wyróżniono blisko czterysta razy w Polsce i zagranicą, a pomysłowe kampanie stają się motorem dla biznesu jej klientów. Sukcesy zaowocowały licznymi zaproszeniami ekspertów agencyjnych do jury branżowych konkursów, zarówno lokalnych i globalnych. W kapitułach przyznających nagrody zasiadali w tym roku między innymi: Marcin Gaworski (Global Best of the Best Effie Awards Global Grand Jury), Magdalena Kozanowska (Effie Awards Europe), Pablo Dominguez (Cannes Lions International Festival of Creativity), Agnieszka Gozdek(przewodnicząca jury Effie Polska kategorii React & Defend), Michał Sęk (Ad Black Sea – Advertising, KTR oraz YouTube Works) Radosław Smorga (Innovation, w kategorii innowacje w komunikacji), Marek Kaleta (Indie Awards – Design), Sylwia Rytel (jury konkursu Young Creatives Cannes – Digital) i wielu innych.

 

Uznaliśmy, że piętnastoletnie doświadczenie branżowe, bogaty zbiór osiągnięć zarówno polskich jak i międzynarodowych oraz liczne grono wybitnych specjalistów, ekspertów oraz uznanych jurorów w zespole daje nam słuszną, branżową legitymację do szukania i nagradzania niekonwencjonalnych i kreatywnych marek, które odnoszą sukcesy biznesowe. Stąd pomysł na autorskie kryteria i uhonorowanie naszym własnym GRAND PRIX za kreatywną komunikację marek” – komentuje Marcin Gaworski, CEO & Co-Founder 180heartbeats

 

Jury złożone ze specjalistów 180heartbeats + Jung v Matt, zaczęło od docenienia konceptu kreatywnej komunikacji w ramach Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w biznesie organizowanego przez brief.pl.

W ramach specjalnej nagrody oceniono realizację wykraczające poza komunikacyjne schematy. Najistotniejszym uznano określenie, czy marka realizuje komunikację kreatywną i czy ta odpowiada na założenia biznesowe i idzie w parze z usługami. Tak wyłoniono z rankingu markę Kubota. Agencja nowatorstwo dostrzegła w reanimowanej po 25 latach marce, która za sprawą niebanalnej, wobec siebie komunikacji, zyskała rangę marki kultowej. Dziś klient Kuboty nie kupuje tylko klapków, a styl życia. Firma szacuje, że rok 2022 będzie przełomowy pod kątem wyników finansowych. Zakłada, że zaprocentują dobre decyzje i konsekwentna komunikacja ostatnich kwartałów.

 

180heartbeats zapowiada, że to nie koniec przyznawania przez agencję nagród.


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej