Burger King z genialną akcją marketingową „Stevanage Challenge”

89

Burger King wykorzystał sponsoring prawdziwej drużyny sportowej Stevenage FC, do przeprowadzenia szerokiej kampanii digitalowej w oparciu o grę FIFA 20.

Burger King przeprowadził świetną akcje promocyjną z wykorzystaniem gry FIFA. Został koszulkowym sponsorem prawdziwej czwartoligowej angielskiej drużyny Stevenage FC zyskując tym samym widoczność na oficjalnych koszulkach, które znalazły się również w cyfrowej wersji FIFA.

Następnie rozpoczął „Stevenage Challenge”, gdzie gracze grający jako Stevenage FC byli nagradzani kuponami na burger w zamian za strzelone bramki, którymi podzielili się na swoim profilach Twitter. Doprowadziło to do tego, że dość przeciętny Stevenage FC był najczęściej wybieranym klubem w „Trybie Kariery” w grze FIFA 20, klub zyskał ogromną popularność i wyprzedał wszystkie koszulki realnego klubu.

Oglądając case study video z poniższego tweeta można zapoznać się z dokładnym mechanizmem akcji promocyjnej.

 

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej