...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Burger King z genialną akcją marketingową „Stevanage Challenge”

Burger King wykorzystał sponsoring prawdziwej drużyny sportowej Stevenage FC, do przeprowadzenia szerokiej kampanii digitalowej w oparciu o grę FIFA 20.

Burger King przeprowadził świetną akcje promocyjną z wykorzystaniem gry FIFA. Został koszulkowym sponsorem prawdziwej czwartoligowej angielskiej drużyny Stevenage FC zyskując tym samym widoczność na oficjalnych koszulkach, które znalazły się również w cyfrowej wersji FIFA.

Następnie rozpoczął „Stevenage Challenge”, gdzie gracze grający jako Stevenage FC byli nagradzani kuponami na burger w zamian za strzelone bramki, którymi podzielili się na swoim profilach Twitter. Doprowadziło to do tego, że dość przeciętny Stevenage FC był najczęściej wybieranym klubem w „Trybie Kariery” w grze FIFA 20, klub zyskał ogromną popularność i wyprzedał wszystkie koszulki realnego klubu.

https://www.youtube.com/watch?v=Mt62ja1oY4Q&ab_channel=BURGERKING

Oglądając case study video z poniższego tweeta można zapoznać się z dokładnym mechanizmem akcji promocyjnej.

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF