...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

DIMAQ VOICE – weź udział w bezpłatnych spotkaniach ze specjalistami digital marketingu

DIMAQ Voice to bezpłane cykliczne spotkania organizowane przez IAB Polska w ramach programu certyfikacji DIMAQ. Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu dzielą się branżowi eksperci –posiadacze certyfikatów DIMAQ. Najbliższa edycja wydarzenia już12 grudnia w Warszawie.

Spotkania DIMAQ Voice odbywają się w każdy 2. czwartek miesiąca w siedzibie IAB Polska. Drugie spotkanie już 12 grudnia (środa), w godz. 17:15-19:30, w siedzibie IAB Polska(Warszawa, ul. Puławska 39/77, wejście od ul. Willowej). Tym razem porozmawiamy o programmatic i o integracji działań ATL z digitalem. 

Agenda najbliższego spotkania:

17:15 Rejestracja

17:30 Rozpoczęcie

Prezentacje:

Programmatic w Performance. Czy maszyna zastąpi człowieka? (rozwój kompetencji w obszarze programmatic).

Maciej Fronczak, Programmatic Manager, Digital Resolution

Integracja działań ATL i Digital – jak stworzyć skuteczną i spójną komunikację we wszystkich punktach styku Klienta z marką.

Igor Dąbrowski, AcountExecutive,Bluerank


Wykorzystanie ProximityTargeting w kampaniach dla stacji benzynowych wraz z wykorzystaniem automatycznej optymalizacji platformy DSP w dostarczeniu bardzo dobrych wyników kampanii zasięgowej – BP, Wild Bean Cafe.

Paweł Mieszkowski, Senior ProgrammaticExecutive, Mindshare Poland

19:30 – Zakończenie

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Obowiązuje rejestracja:https://bit.ly/2JqbrgN

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/DIMAQVoice

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF