Do 400 tys. dla najlepszych start-upów. StartSmart CEE ogłasza nabór
StartSmart CEE rusza z nową edycją programu akceleracyjnego Spring 2024. To szansa dla start-upów z Polski oraz krajów Europy Środkowo-Wschodniej na rozwój, wdrożenia innowacji w czołowych podmiotach na rynku i granty w wysokości nawet 400 tys zł. Rejestracja potrwa do 25 lipca.
StartSmart CEE ogłasza nabór do szesnastej edycji programu akceleracyjnego dla start-upów. To jedna z największych tego typu inicjatyw w tej części Europy – do tej pory wzięło w niej udział ponad 3000 początkujących firm technologicznych z 50 państw, a przeszło 300 uzyskało wsparcie. Partnerzy edycji Spring 2024, Warner Bros. Discovery Polska, PZU, MASPEX, Polpharma, Rossmann, CVC Capital Partners, Smart Soft Solutions oraz EFL (Grupa Credit Agricole) wskazali obszary, w których poszukują innowacyjnych rozwiązań.
StartSmart CEE ogłasza nabór dla start-upów. Mentoring, szkolenia i do 400 tys. na wdrożenia
Start-upy z sektorów: Food & Agritech, Health Tech & Insurtech, Retail Tech, Big Data & Artificial Intelligence, Media & Content Transformation, Energy Efficiency & Environmental Sustainability, Customer Engagement, Social Impact mają unikalną szansę na dostęp do mentoringu oraz szkoleń i globalnej sieci kontaktów skupionych wokół najlepszej uczelni technicznej świata, Massachusetts Institute of Technology (MIT).
Uczestnicy programu zdobędą nie tylko dostęp do mentoringu oraz wsparcie w budowaniu biznesu, ale też mają szansę na pozyskanie grantów na komercyjne wdrożenia w wysokości nawet 400 tys. zł. Dodatkowa nagroda, CVC Young Innovator Award, zostanie przyznana start-upowi, z najwyższym wpływem społecznym (social impact), którego kluczowy członek zespołu ma mniej niż 30 lat. Jej wysokość to 120 tys. zł.
StartSmart CEE Spring 2024 Acceleration Program. Przebieg programu i dwie ścieżki akceleracji
Rejestracji można dokonać do 25 lipca poprzez formularz aplikacyjny dostępny na stronie www.startsmartcee.org. Spośród zgłoszeń zostanie wybranych do 25 start-upów, które wejdą do finałowego etapu. Program jest realizowany w dwóch niezależnych ścieżkach #ReThink oraz Pilot Ready, które będą odpowiednio adresowane do poziomu rozwoju start-upów. Pierwsza z nich zapewnia odpowiednią edukację biznesową i kompleksowy mentoring dla startupów na wcześniejszej fazie rozwoju (MVP) tak, by przygotować produkt do szybszego wejścia na rynek, uzupełnić braki kompetencji biznesowych w zespole oraz przygotować start-up do pracy z klientami (korporacjami).
Ścieżka #PilotReady jest z kolei przygotowana z myślą o start-upach na tzw. growth stage, które poszukują klientów i chcą się skalować na nowych rynkach. W jej ramach młodzi przedsiębiorcy otrzymują dedykowany mentoring i udział w wybranych warsztatach oraz pracują bezpośrednio z partnerami korporacyjnymi programu nad Proof of Concept, który ma doprowadzić do komercyjnej współpracy.
StartSmart CEE. Eksperci, fundusze i korporacje w jednym miejscu
Celem StartSmart CEE jest wspieranie rozwoju przedsiębiorczości w Europie Środkowo-Wschodniej i budowanie ekosystemu innowacji, w którym będą powstawać i rozwijać się start-upy. W dotychczasowe 15 edycji programu akceleracyjnego zaangażowało się ponad 220 mentorów i ekspertów, a także 300 funduszy inwestycyjnych i aniołów biznesu oraz ponad 50 partnerów korporacyjnych.
Partnerami merytorycznymi tej edycji są Kancelaria EUPatent, Hasik Rheims i Partnerzy, HR Hints, Kingmakers oraz TaxLab. Program jest dofinansowywany z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) w ramach działania Startup Booster Poland – Smart UP realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) od grudnia 2023 do października 2024. Całkowita wartość projektu to 10,863,472 PLN.
oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.