...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Do centrum handlowego na trzy godziny

Klienci deklarują, że regularnie robią zakupy w 3-4 centrach handlowych i spędzają tam średnio trzy godziny – wynika z raportu „Wielkie badanie klientów warszawskich centrów handlowych”.

Deklaracje respondentów dotyczące długości trwania wizyty w warszawskich galeriach handlowych wskazują, iż największy odsetek klientów spędza w tych obiektach na zakupach od półtorej godziny do trzech godzin (48 proc).

W ramach badania ponad 2 tys. regularnych użytkowników centrów handlowych z Warszawy i okolic oceniło wszystkie obiekty zlokalizowane w granicach aglomeracji warszawskiej. Poszczególne centra handlowe oceniano w kilku kategoriach, m.in. pod względem oferty modowej, oferty gastronomicznej oraz jakości marketu FMCG znajdującego się na terenie danego centrum.

Najwięcej pozytywnych ocen otrzymały Arkadia, Złote Tarasy, Galeria Mokotów oraz Wola Park, zaś wśród marketów FMCG, zlokalizowanych na terenie danego centrum handlowego, najwięcej klientów pozytywnie ocenia obiekty Auchan w Piasecznie (88 proc.) i w centrum Wola Park (88 proc.) i w Łomiankach (85 proc.). Pozostałe wyróżnione obiekty to hipermarkety Real w Forcie Wola (81 proc.) i w King Cross Praga (81 proc.).

:: ::

Informacje o badaniu

Wyniki pochodzą z najnowszego raportu instytutu GfK Polonia „Wielkie badanie klientów warszawskich centrów handlowych” omawiającego strukturę handlu odzieży i obuwia w Warszawie, kategorie klientów galerii handlowych, podział budżetu pomiędzy galerie oraz inne kanały zakupowe, postrzeganie poszczególnych centrów handlowych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF