...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Dzielimy razem drogę” – nowa kampania ŠKODY o bezpieczeństwie

kampania SKODA bezpieczenstwo

ŠKODA rozpoczęła kolejną kampanię w 2021 roku, której celem jest edukacja w zakresie bezpiecznych zachowań na drodze. Marka pamięta nie tylko o kierowcach, ale także o innych użytkownikach drogi, takich jak piesi czy rowerzyści. ŠKODA podkreśla, jak ważna jest odpowiednia koncentracja podczas jazdy oraz zadbanie o innych uczestników ruchu. Kampanii, która powstała w ramach akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA, towarzyszy hasło „Dzielimy razem drogę”.

Nowa kampania ŠKODY przypomina, że wszyscy jesteśmy użytkownikami dróg. Niezależnie od tego, czy kierujemy samochodem, prowadzimy rower, spacerujemy lub zajmujemy miejsce pasażera, powinniśmy dbać o nasze wspólne bezpieczeństwo. Najnowszy spot wideo ukazuje kierowcę i rowerzystów. Nie są to jednak zwykli użytkownicy drogi, ale manekiny z laboratorium naukowego pokazane w trakcie testów zderzeniowych. Uwaga manekinów jest rozproszona. Korzystanie z telefonu, odwracanie wzroku od trasy i interakcje z pasażerami sprawiają, że bohaterowie nie docierają bezpiecznie do domu.

Kampanii, która wystartowała 12 kwietnia towarzyszy hasło „Dzielimy razem drogę”. Jej cel to uświadamianie konieczności dbania o bezpieczeństwo zarówno podczas jazdy na rowerze, jak i w trakcie prowadzenia auta. Temat jest często bagatelizowany, dlatego też marka nagłaśnia go, by edukować wszystkich użytkowników drogi.

Kampania to element wielokierunkowego projektu #ROKBEZPIECZEŃSTWA, uwzględniającego szereg działań zwiększających bezpieczeństwo na drogach. Marka stawia nie tylko na zaawansowane rozwiązania technologiczne wspomagające kierowców, ale również zwraca uwagę na to, jak ważna jest koegzystencja użytkowników samochodów, rowerzystów i pieszych. Dzięki temu porusza temat bezpieczeństwa z szerszej perspektywy, biorąc pod uwagę wszystkich użytkowników drogi. Projekt obejmuje m.in. akcje edukacyjne prowadzone w interaktywnym centrum bezpieczeństwa ŠKODA Auto Lab czy szkolenia bezpiecznej jazdy z certyfikowanymi trenerami ŠKODA Auto Szkoły.

kampania SKODA

Pierwszy etap kampanii z hasłem „By zadbać o wszystko, co ważne” wystartował w lutym wraz z emocjonującym spotem video, który we wszechstronny sposób ujął temat bezpieczeństwa, przedstawiając poszczególnych użytkowników drogi. Kampania „Dzielimy razem drogę” jest kontynuacją założeń akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA, spójną z pozostałymi długofalowymi działaniami nastawionymi na wieloaspektowe przedstawienie problematyki związanej z bezpieczeństwem. ŠKODA w ramach konsekwentnie realizowanej strategii pokazuje, jak ważna jest wspólna troska o bezpieczeństwo na drodze.

W ŠKODZIE od zawsze wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Wiemy, jak ważne jest dla nich bezpieczeństwo na drogach. Właśnie dlatego oferujemy im samochody wyposażone w najnowsze systemy asystujące, a ponadto pokazujemy jak ważna jest odpowiednia koncentracja oraz wzajemny szacunek wszystkich użytkowników dróg. Kampanie, które tworzymy w ramach akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA, mają za zadanie zwrócić uwagę na najważniejsze aspekty wpływające na nasze wspólne bezpieczeństwo.

Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska

Kampania rozpoczęła się 12 kwietnia. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.


Źródło: ŠKODA Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF