EMPLOYER BRANDING bez tajemnic [BRIEF PATRONUJE]
Anna Macnar, założycielka i szefowa HRM Institute wydała podręcznik employer braningu. Do tak usystematyzowanej wiedzy w jednym podręczniku jeszcze polscy EBowcy nie mieli dostępu. W ocenie redakcji BRIEF ta książka to lektura obowiązkowa nie tylko dla HRowców, EBowców czy marketingowców. Podsuńcie tę lekturę Zarządom i liderom. Koniecznie.
Książka Employer branding bez tajemnic, to praktyczny przewodnik od A do Z dla tych, którzy chcą długoterminowo i skutecznie zarządzać wizerunkiem marki pracodawcy.
Wiele organizacji chcących zadbać o markę swojej firmy jako pracodawcy szuka nie tyle teoretycznego, co praktycznego przewodnika – poradnika, który pozwoli im zrozumieć bieżące trendy, przeprowadzić analizę swojej organizacji oraz zdobyć wiedzę na temat oczekiwań kandydatów, żeby ostatecznie opracować strategię employer brandingową, i zarządzać wizerunkiem marki w sposób długoterminowy i skuteczny.
Przewodnik jest skierowany jest do osób zarządzających organizacjami, menadżerów, ludzi HR, komunikacji oraz employer brandingu (EB) i wszystkich tych, którzy uważają, że marka pracodawcy jest ważna i wpływa na biznes. Książka ma pomóc w skutecznym planowaniu i zarządzaniu marką pracodawcy w każdej organizacji i małej, i dużej. Mamy nadzieję, że książka zachęci wszystkich, do bycia uważnym obserwatorem zmian zachodzących w biznesowym świecie.
W książce pokazane są w sposób praktyczny:
- narzędzia,
- proces tworzenia skutecznej strategii marki pracodawcy w firmie krok po kroku,
- sposoby komunikacji z kandydatami i pracownikami oraz metody mierzenia skuteczności działań employer brandingowych.
„Employer branding bez tajemnic” to cenne wsparcie i dla tych, którzy rozpoczęli przygodę z employer brandingiem, i dla tych, którzy chcą się zainspirować lub uporządkować wiedzę oraz zarządzać marką pracodawcy w sposób skuteczny i przynoszący sukcesy.
Każda organizacja może stać się atrakcyjnym pracodawcą!
Mamy dla Was specjalny kod dzięki któremu wybierając pakiet z e-bookiem, wpisując kod: NFEK442Q e-booka dostajecie za darmo!
Wkrótce także będzie można obejrzeć rozmowę z autorką, którą przeprowadzi redaktor naczelny Brief Grzegorz Kiszluk.
—
O autorce: Anna Macnar, strateg marki pracodawcy i CEO w HRM Institute. Od ponad 20 lat doradza firmom jak strategicznie dbać o markę pracodawcy. Od wielu lat dzieli się wiedzą, organizuje konferencje, szkolenia i warsztaty z employer brandingu i synergii marek. Jest twórcą autorskich badań prowadzonych od lat na polskim rynku.
Anna Macnar zajmuje się EB i marketingiem rekrutacyjnym od początku istnienia tego tematu w Polsce. Jest także konsultantem, szkoleniowcem, trenerem i wykładowcą, a także autorem publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium, doceniania w pracy, zaangażowanego i zrównoważonego biznesu i synergii marek. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employerbrandingowych. Jest wielką zwolenniczką patrzenia na markę pracodawcy strategicznie i lubi przeliczać EB na wymierne korzyści i zyski finansowe firm.
—
Książka wydana przez: Wydawnictwo Wokół Marki 2020