European Search Awards rozdane. Trzy nagrody dla Bluerank!
Wczoraj poznaliśmy zwycięzców European Search Awards - konkursu, który nagradza najlepsze europejskie agencje i kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Jury ESA aż trzykrotnie nagrodziło Bluerank. To najlepszy wynik wśród polskich agencji.
W tym roku Gala konkursu European Search Awards z uwagi na pandemię po raz pierwszy odbyła się online. Wyłoniono zwycięzców w 42 kategoriach obejmujących najlepsze kampanie, narzędzia i zespoły specjalistów. W tym roku, w wybranych kategoriach, oprócz nagród głównych Jury przyznało także srebrne. Bluerank jako jedyna polska agencja otrzymała aż trzy nagrody. Jest też na trzecim miejscu jeśli chodzi o wszystkich nagrodzonych.
Bardzo nas cieszy, że Jury konkursu także w tym roku doceniło nasze innowacyjne podejście i osiągnięte rezultaty. Wygrał Bluerank, ale za tym sukcesem stoją ludzie. Dziękuję pracownikom za ich zaangażowanie. Partnerom – za zaufanie dla proponowanych rozwiązań. Od wczoraj na naszym koncie jest już 13 nagród European Search Awards, co sprawia, że jesteśmy na podium najliczniej nagradzanych agencji w historii tego najstarszego konkursu branżowego.
Maciej Gałecki, CEO Bluerank
W kategorii Best Local Campaign (PPC) Jury ESA nagrodziło projekt Bluerank i PizzaPortal. Współpraca z RAJA zaowocowała dwoma nagrodami: głównej w kategorii Best Use of Search – B2B (PPC) oraz srebrnej w kategorii Best PPC Campaign.
Tegoroczny sukces w European Search Awards cieszy wyjątkowo z kilku względów. To kolejny rok z rzędu kiedy nasza praca zostaje doceniona w tak prestiżowym, niezależnym konkursie. To pokazuje, że realizując kampanie zespół Bluerank utrzymuje wysoką kreatywność i jakość prowadzonych działań. Drugi aspekt to fakt, że nagrodzone zostały projekty realizowane z partnerami reprezentującymi zarówno obszar B2B (Raja), jak i B2C (PizzaPortal). Tym samym udowodniliśmy, że posiadamy kompetencje, które pozwalają na dostarczanie skutecznych i innowacyjnych rozwiązań PPC – niezależnie od charakterystyki i celów marketingowych klienta z którymi przychodzi nam się mierzyć.
Rafał Trąbski, Paid Search Director
Wśród polskich agencji nagrodzone zostały także Harbingers, Onely i Promotraffic. Statuetki powędrują także do agencji, z którymi Bluerank współpracuje w ramach dwóch zagranicznych aliansów: DWF, INTERN i Peak Ace. Gratulujemy!
Wyniki konkursu: https://europeansearchawards.com/2020-winners/
Źródło: Informacja prasowa Bluerank