Food Town w Fabryce Norblina pełen ludzi! Kolejna edycja Social Town zakończona sukcesem

W minioną niedzielę, 28 kwietnia 2024 roku, odbyła się kolejna edycja wydarzenia Social Town. Jak co miesiąc, w trakcie wydarzenia organizowanego przez Wojtka Kardysia wraz z agencją oLIVE media, eksperci podjęli tematykę skupioną wokół social mediów i nowych technologii. Tym razem dyskusja dotyczyła zagrożeń, ale i szans wynikających z rozwoju sztucznej inteligencji. Sala w Food Town w Fabryce Norblina wypełniła się słuchaczami po brzegi.

Wśród prelegentów tego wyjątkowego wydarzenia znaleźli się wybitni eksperci branży technologicznej. Aleksandra Pędraszewska z firmy Eleven Labs (pierwszy polski jednorożec, startup wart miliard dolarów), opowiedziała o możliwościach generatywnego audio czyli o przyszłości, w której każdy bez problemu będzie mógł tworzyć wersję samego siebie mówiącego w 190 językach. 

Drugim gościem był Adrian Kilar, najpopularniejszy youtuber w Polsce specjalizujący się w treściach dotyczących sztucznej inteligencji, który zdradził, jak krok po kroku stworzyć wirtualną osobę/avatara.

Głównym punktem programu były panelowe dyskusje z udziałem prelegentów, do których dołączyła znana konsultantka i strateżka ds. AI, Dominika Bucholc. Panel cieszył się dużym zainteresowaniem publiczności, która, zadając liczne pytania i wnosząc cenne uwagi,  aktywnie uczestniczyła w wydarzeniu. Najbardziej zaangażowani widzowie  otrzymali książki ufundowane przez wydawnictwo One Press.

Kolejne spotkanie z cyklu Social Town odbędzie się po letniej przerwie we wrześniu. Organizatorzy, Wojtek Kardyś i Olivia Drost, serdecznie zapraszają wszystkich zainteresowanych do udziału w następnych edycjach, które stanowią ważną platformę do nauki i dyskusji na tematy związane z nowymi technologiami oraz mediami społecznościowymi. Zachęcamy do śledzenia na Facebooku profilu Social Town, aby być na bieżąco z informacjami o planowanych wydarzeniach.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media