...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Fortnite nie dla chińskich graczy

Fortnite chiny

Chiński rząd od kilku miesięcy prowadzi coraz ostrzejszą walkę z gamingiem. Wiadomo nie od dziś, że promocja bardziej brutalnych gier, jest w Chinach trudniejsza niż gdziekolwiek indziej.

Prawdopodobnie ostatnie limity dla niepełnoletnich graczy były gwoździem do trumny dla „Fortnite” w Chinach. Dotychczasowe testy beta na rynku Chińskim zakończą się 15 Listopada, tym samym Fortnite przestanie być wtedy dostępny. 

Od dłuższego czasu Epic Games przy współpracy z Tencent (Posiada 40% udziałów w Epic Games) próbowały wprowadzić zmodyfikowaną wersję gry.

Chińskie prawo wymaga praktycznie całkowitego usunięcia z gry brutalności, hazardu oraz mikrotransakcji. Biorąc pod uwagę przepis o ograniczonym czasie grania, do trzech godzin tygodniowo, wypuszczenie gry na rynek chiński zwyczajnie przestało się opłacać.

Wersja „Fortnite” przygotowana na Chiny, przeszła gruntowne zmiany zgodne z wytycznymi prawa. Twórcy zmienili „życie” w “życie baterii”, śmierci stała się rozłączeniem avatara, zniknęły mikrotransakcje oraz zmieniło się działanie przepustki sezonowej. Wschodni Fortnite zasadniczo różni się od oryginalnej wersji oraz jest zdecydowanie trudniejszy w monetyzacji. Prawdopodobnie to było głównym powodem zamknięcia projektu.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF