Agencja Job’n’Joy puszcza oko do przyszłych pracowników Allegro

W Katowicach, Lublinie, Łodzi, Trójmieście i Wrocławiu, trwa nietypowa, dopasowana do lokalnych klimatów kampania employer brandingowa Allegro.
Ukłon w stronę gospodarza
Dobra komunikacja, to taka, która uwzględnia uwarunkowania kulturowe i mentalność osób, do których ma dotrzeć. Kryteria te spełniają projekty przygotowane przez Job’n’Joy z okazji otwarcia hubów technologicznych Allegro w nowych lokalizacjach.
Będąc gościem, kimś nowym w otoczeniu, fajnie uhonorować i docenić kulturę i obyczaj gospodarza. Dlatego stawiamy na odniesienia do regionalnych ikon, gwar i skojarzeń. Nasza komunikacja bazuje na cechach charakterystycznych danego miasta, rezygnujemy z powszechnie stosowanego uniwersalnego, jednolitego podejścia w komunikacji.
Tomek Graszewicz, dyrektor kreatywny i strategiczny Job’n’Joy
Autorzy uwzględnili specyficzną stylistykę w kreacjach, które można oglądać na nośnikach OOH oraz w kanale digital.
W samej kampanii – z przymrużeniem oka – pokazujemy, że czujemy lokalne klimaty. Wiemy, co to Tauzen i trajtek, które miasto ma najwięcej mostów, gdzie jest stolica polskiej kinematografii oraz które z naszych nowych biur będzie robiło daily na…MOLO.
Mateusz Jabłonowski, odpowiada w Allegro za projektowanie i realizację kampanii employer brandingowych
Kampania trwa od 27.10.2021 i zakończy się w marcu 2022 roku.
Źródło: Job’n’Joy