Frisco.pl jak koreańskie Tesco

0 2 944

Frisco.pl, jeden z największych w Polsce internetowych sklepów spożywczych, uruchomił w warszawskim metrze wirtualny sklep, w którym zakupy zamawia się skanując smartfonem kody kreskowe produktów.

Wirtualny sklep Frisco.pl znajduje się na stacji metra “Centrum”. Ściany stacji są oklejone grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których znajdują się różne produkty. Żeby zamówić zakupy z wirtualnego sklepu należy pobrać specjalną aplikację z App Store’u lub sklepu Google Play, zainstalować ją, zeskanować kod kreskowy wybranego towaru i zatwierdzając transakcję podać adres i czas dostawy.

– Wirtualny sklep w metrze to pierwsza tego typu akcja w Polsce. Zlokalizowany jest na najliczniej uczęszczanej stacji warszawskiego metra – szacuje się, że dziennie przewija się przez nią ok. 80 tys. pasażerów – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Faktycznie, jest to pierwszy tego typu sklep w Polsce. Niemniej jednak, jest to dość wierne odwzorowanie działań, które w Korei Południowej zrealizowała sieć HomePlus, należąca do Tesco.

CSR

Poniżej przedstawiamy film pokazujący jak funkcjonował wirtualny sklep w metrze w Seulu:

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej