Gala XVIII edycji konkursu Złote Spinacze już 28 stycznia! [BRIEF PATRONUJE]

79

28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń, jury wyłoniło 93, które rywalizują o nagrody – Złote, Srebrne, a także Brązowe Spinacze. Dodatkowo, podmiot, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody, zostanie uhonorowany statuetką Tytanowego Spinacza. W przypadającym obecnie jubileuszowym, dwudziestym roku działalności ZFPR, przyznana będzie także nagroda specjalna dla przełomowej kampanii PR 20-lecia, która znacząco wpłynęła na rozwój branży.

Złote Spinacze to konkurs i jednocześnie święto branży public relations w Polsce, organizowane nieprzerwanie od 2003 roku. W jego trakcie wyłaniane są najbardziej kreatywne, skuteczne i rzetelnie przeprowadzone kampanie, stanowiące wzór dla całej branży PR. Celem konkursu jest zarówno promocja najwyższych standardów, jak i edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji.

„Prowadząc obrady Jury Złotych Spinaczy w połowie grudnia 2020, mogę z całą pewnością powiedzieć, że do mnie Mikołaj przyszedł tym razem kilka dni wcześniej”, mówi Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Procter & Gamble, Przewodnicząca Jury XVIII edycji konkursu. „Myślę, że dyskusja o celach, strategiach i efektach nominowanych projektów jest nie tylko ucztą dla każdego PR-owca, ale też, niezależnie od tego jak wiele lat doświadczenia za nami, świetną lekcją warsztatu profesjonalnej komunikacji, która procentuje na co dzień”, dodaje Małgorzata Mejer.

„W wyjątkowym roku mamy unikalną edycję konkursu. Rekordowa liczba zgłoszeń, nowe kategorie, pierwsza w historii formuła online obrad i gali. Energia, z jaką branża PR działa w okresie zmiany, niewątpliwie została także wyrażona w tym flagowym projekcie Związku Firm PR, jakim jest konkurs Złote Spinacze”, mówi Adam Jarosz, prezes ZFPR. „Prawie 100 nominacji to sytuacja bez precedensu, a laureaci z ich realizacjami z pewnością wpiszą się w kanon najlepszych praktyk kolejnej dekady public relations w Polsce, poznamy ich już za dwa tygodnie”, dodaje Adam Jarosz.

Transmisja gali rozdania nagród będzie dostępna bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych. Wymagana będzie jedynie wcześniejsza rejestracja poprzez stronę: https://zlotespinacze-gala.conrego.com/

Lista wszystkich nominowanych dostępna na stronie organizatora: www.zlotespinacze.pl
————————————————————————————————————————————–
Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, BRIEF, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, VIDEOactions – agencja filmowa, Studio Bank, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio, Michał Gmitruk Production, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu.


Źródło: informacja prasowa ZFPR 

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej