Gameset dołącza do grupy LTTM
Gameset i grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) podpisały list intencyjny w sprawie fuzji spółek. Z połączonych zespołów działu gamingowego sieci LifeTube i spółki Gameset pod skrzydłami Pawła Stano, COO grupy LTTM, powstanie największa w Polsce agencja gaming marketingu zrzeszająca 265 gamerów generujących 3 miliardy wyświetleń rocznie.
List intencyjny podpisany 1 czerwca 2020 r. w sprawie fuzji włączy Gameset do grupy LTTM. Dzięki połączeniu agencji z wyspecjalizowanym w gamingu działem LifeTube, gaming – obok wideo i influencer marketingu – stanie się drugim najważniejszym filarem grupy. Na czele nowej agencji pod zachowaną marką “Gameset” staną:
– wiceprezes LTTM Paweł Stano;
– założyciel Gameset Piotr Bombol jako Managing Partner;
– szef działu gaming w LifeTube Michał Kołodziej jako Business Development Partner.
W ramach oferty gaming marketingu agencja w swoich działaniach skupi się na strategicznej obsłudze marek (od pozycjonowania, do realizacji gamingowych kampanii 360), współpracy ze streamerami, esportowcami i influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów, turniejów esportowych przy współpracy z reklamodawcami i wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu.
Od wielu lat, równolegle do rozwoju rynku influencer marketingu w Polsce, obserwujemy ogromny wzrost potencjału gamingu – jako fenomenu społecznego, profesjonalizującego się rynku i jako narzędzia marketingowego o ogromnym potencjale. Nieustannie rośnie liczba graczy, e-sportowców oraz długo oglądanych treści gamingowych, na takich platformach jak YouTube czy Twitch. Dzięki połączeniu z Gameset będziemy mogli w pełni odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów w tym obszarze, rozwijać branżę gamingu i gaming marketingu w Polsce oraz oferować najbardziej profesjonalne kampanie 360 w tym segmencie.
Paweł Stano, wiceprezes LTTM
Gameset po dołączeniu do grupy LTTM będzie zrzeszał ponad 265 kanałów o tematyce gamingu, technologii i esportu, w tym ponad 15 kanałów YouTube, które przekroczyły 1 mln subskrypcji. W 2019 roku treści gamingowe w LifeTube tylko na YouTubie osiągnęły ponad 3 miliardy wyświetleń oraz wygenerowały łączny czas oglądania 922 milionów godzin. W 2019 r. łączne przychody Gameset i działu gaming LifeTube’a wyniosły 20 milionów złotych.
Od lat współpracujemy z setkami gamerów, a w ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy kilka tysięcy współprac na linii marka-gamer. Dzięki fuzji będziemy mogli przenieść je na jeszcze wyższy poziom, a wielu klientów przekonać do wpisania gaming marketingu w ich strategię komunikacji. Gorąco zachęcamy wszystkich twórców chętnych do nawiązania współpracy do kontaktu z nami. Jestem przekonany, że wspólnie stworzymy najwyższy standard obsługi klientów na polskim rynku w tym segmencie, a pod naszymi skrzydłami rozwijać się będą najlepsi youtuberzy i streamerzy w Polsce.
Michał Kołodziej, Business Development Partner Gameset
Informacja prasowa.