Groupon chce uczyć przedsiębiorców marketingu
Groupon rozpoczął cykl bezpłatnych warsztatów edukacyjnych pod nazwą Groupon Business Club, skierowanych do właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw. Celem projektu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy o nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, marketingowych i sprzedażowych, zwiększających konkurencyjność i wspierających wzrost prowadzonych przez nich firm.
Pierwsza seria spotkań Groupon Business Club odbędzie się w pięciu największych miastach Polski. Projekt realizowany jest przez Groupon Polska we współpracy z Konfederacją Lewiatan oraz AIP Business Link.
– Małe i średnie firmy stanowią główną siłę napędową polskiej gospodarki — to im zawdzięczamy 21 lat nieprzerwanego wzrostu gospodarczego, który przybliżył nas do rozwiniętych krajów Europy. Nad Wisłą działa około 1,87 mln firm, a 90 proc. partnerów Groupon zatrudnia poniżej 20 pracowników. Niewątpliwie najpoważniejszą barierą rozwoju MSP, zwłaszcza w początkowym okresie działania, jest ograniczony dostęp do źródeł finansowania a co za tym idzie brak środków na działania marketingowe, które umożliwiają firmom stabilny wzrost sprzedaży – czytamy w komunikacie praswoym Groupona.
Warsztaty odbędą się w pięciu polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku i dwukrotnie – na początku i na końcu cyklu – w Warszawie. Na każdym z nich, z przedsiębiorcami spotka się dyrektor zarządzająca Groupon – Aniela Hejnowska, ekspert Konfederacji Lewiatan oraz goście specjalni. Wszystkie spotkania odbywają się w lokalnych siedzibach Polski Przedsiębiorczej – AIP Business Link.
– Warsztaty Groupon Business Club są elementem konsekwentnie realizowanej strategii, w której Groupon ma być nie tylko platformą sprzedażową, ale także ważnym narzędziem wspierającym rozwój lokalnych firm. Zależy nam na budowaniu długotrwałych i stabilnych relacji z przedsiębiorcami i zapoczątkowany właśnie cykl warsztatów ma nam w tym pomóc – mówi Aniela Hejnowska, dyrektor zarządzająca Groupon Polska.