...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Gucci z zegarkiem dla esportowców

Włoska luksusowa marka Gucci z premierowym zegarkiem we współpracy z organizacją e-sportową Fnatic.

Zegarek utrzymany jest w barwach Fnatic, a dodatkowo na tarczy znalazło się logotyp organizacji.  Na zegarku dostrzec można również logo Gucci „GG”, które oznacza również „dobrą grę” i jest tradycyjnym podziękowaniem po rozgrywce w grach wideo. Cena modelu – 1350 euro, czyli około 6000zł.

Dla komunikacji produktu przygotowano film promocyjny z udziałem pięciu graczy z zespołu Fnatic League of Legends European Championship. Gucci opracował również mini grę, w której gracze zanurzają się w podwodnej jaskini w łodzi podwodnej z logo Fnatic.

https://twitter.com/i/status/1276062630390702080

Fnatic jest jedną z największych organizacji esportowych na świecie, z czołowymi w skali świata dywizjami League of Legends, czy Counter-Strike. Organizacja od wielu lat stawia na rozwój swojego merchandise i posiada jedną z najlpopularniejszych linii ubrań esportowych na świecie. Fnatic oferuje sezonowe kolekcje, a wcześniej sprzedawała produkty we współpracy m.in. z Champion, czy Hello Kitty.

Inicjatywa Gucciego, to kolejna po Louis Vuitton luksusowa marka w świecie esportu. LV we współpracy z Riot Games wydała zestaw przedmiotów w grze League of Legends na mistrzostwa świata w zeszłym roku, a także zaprojektowała skrzynkę z trofeami turnieju.

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana