Gucci z zegarkiem dla esportowców
Włoska luksusowa marka Gucci z premierowym zegarkiem we współpracy z organizacją e-sportową Fnatic.
Zegarek utrzymany jest w barwach Fnatic, a dodatkowo na tarczy znalazło się logotyp organizacji. Na zegarku dostrzec można również logo Gucci „GG”, które oznacza również „dobrą grę” i jest tradycyjnym podziękowaniem po rozgrywce w grach wideo. Cena modelu – 1350 euro, czyli około 6000zł.
Dla komunikacji produktu przygotowano film promocyjny z udziałem pięciu graczy z zespołu Fnatic League of Legends European Championship. Gucci opracował również mini grę, w której gracze zanurzają się w podwodnej jaskini w łodzi podwodnej z logo Fnatic.
The focus of a new collaboration harnessing the spirit of gaming.@Gucci launches a new watch inspired by Fnatic's League of Legends team.@RekklesLoL @Bwipo @nemesis_lol @FNCHylissang @selfmade_LoL https://t.co/68A4Rvz2lR pic.twitter.com/GHHT3R8nZQ
— FNATIC (@FNATIC) June 25, 2020
Fnatic jest jedną z największych organizacji esportowych na świecie, z czołowymi w skali świata dywizjami League of Legends, czy Counter-Strike. Organizacja od wielu lat stawia na rozwój swojego merchandise i posiada jedną z najlpopularniejszych linii ubrań esportowych na świecie. Fnatic oferuje sezonowe kolekcje, a wcześniej sprzedawała produkty we współpracy m.in. z Champion, czy Hello Kitty.
Inicjatywa Gucciego, to kolejna po Louis Vuitton luksusowa marka w świecie esportu. LV we współpracy z Riot Games wydała zestaw przedmiotów w grze League of Legends na mistrzostwa świata w zeszłym roku, a także zaprojektowała skrzynkę z trofeami turnieju.