...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Influencerzy do bolidów! Premiera gry F1 2020

Polscy influencerzy przez trzy kolejne weekendy lipca będą ze sobą rywalizować w wyzwaniu przygotowanym przez F1® 2020!

Światło dzienne ujrzała nowa odsłona Formuły 1 od Codemasters. Jedną z największych atrakcji w F1® 2020 będzie tryb Mój Zespół, w którym wcielimy się jednocześnie w rolę kierowcy oraz dyrektora całego zespołu. Nie tylko będziemy mogli sprawdzić swoje umiejętności za kółkiem, ale również przyjdzie nam podejmować strategiczne decyzje, jak np. wybór kolegi do zespołu, silnika do bolidu, czy decydować o przepływie finansów.

Hasło towarzyszące tegorocznej premierze to “Pościgajmy się razem”, które odnosi się do dodanego nowego trybu – podzielonego ekranu. Pozwala on ścigać się dwóm osobom na jednym ekranie, dokładnie tak jak zapamiętaliśmy to z gier retro. Fani internetowej rozgrywki ponownie mogą liczyć na wyścigi przez sieć, w których może wziąć udział do 20 kierowców.  W związku z tym, aby pokazać jak świetną formą rozrywki może być wspólna gra w  F1® 2020, polscy entuzjaści cyfrowej rywalizacji, a dokładniej dziennikarze, rajdowcy i osoby ze świata gamingu, przez trzy kolejne tygodnie lipca zasiądą za kierownicą wirtualnych bolidów!

12, 19 oraz 26 lipca łącznie 20 osób spróbuje się wcielić w rolę kierowcy bolidu królowej motorsportu. Wśród uczestników znajdą się takie osoby jak PAGO, Gosia Rdest, Saju, KromkaChleba, HS i inni! W każdą niedzielę wezmą udział w jednym wyścigu, a na koniec wyłonimy jednego mistrza, który otrzyma miano najszybszego nadwiślańskiego influencera. Rywalizację zawodników będzie można oglądać na żywo w telewizji na kanale Gametoon.

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Skutecznie potrafi łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Justyna Oracz