...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

InSocial: Jak budować zaangażowanie internautów w erze Snapchata?

Jak budować zaangażowanie internautów w erze Snapchata? Czy jedna aplikacja może przykuć uwagę jednego użytkownika przez długie godziny? Dlaczego dzisiaj to kontekst jest najważniejszy? Na te i na inne pytania odpowiada Piotr Szostak, CEO 4screens.

– Dzisiaj twórcy aplikacji mobilnych nie mogą skupiać się na tym, żeby przyciągać uwagę użytkowników na długie godziny, lecz zawładnąć ich percepcją w ciągu mikromomentów – zauważył w rozmowie z Brief TV Piotr Szostak, CEO 4screens.

Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka programu InSocial.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF