...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

InSocial: wirtualna rzeczywistość w marketingu

Boom na wirtualną rzeczywistość trwa w najlepsze. Firmy takie jak Oculus Rift czy Samsung tworzą urządzenia i programy wykorzystujące tę technologię. VR teraz głównie kojarzy się z rozrywką i grami, ale Andrzej J. Horoch, prezes i dyrektor kreatywny Workroom Agency udowadnia, że marketerzy też mają tutaj pole do popisu.

Czym jest wirtualna rzeczywistość w marektingu? Jak budować komunikację z wykorzystaniem tej technologii? Jakie są bariery wejścia w wypadku tego typu działań? Czy są już przykłady skutecznego zastosowania VR w marektingu? Na te i na inne pytania odpowiadamy w najnowszym odcinku serii InSocial.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF