Jak marki mogą wykorzystywać potencjał drużyn esportowych na przykładzie Orbit i Illuminar Gaming

507

Zakończyło się Orbitalne wyzwanie Teamfight Tactics – inicjatywy Illuminar Gaming, organizowanej ze wsparciem Riot Games i marki Orbit. To już drugi rok obecności marki Orbit w świecie esportu i kolejny przykład niestandardowych działań skierowanych do graczy.


W ramach Orbitalnego wyzwania rozegrany został turniej w grze Teamfight Tactics skierowany nie tylko do społeczności Illuminar Gaming, ale wszystkich fanów  gry Riot Games. Do rozgrywek zapisało się 200 pretendentów, spośród których w wyniku eliminacji wyłoniono najlepszą czternastkę. W finałowym etapie dołączyło do nich dwóch znanych influencerów – BlackFireIce oraz Overpow. Wszyscy zakwalifikowani do tego etapu zawodnicy otrzymali pamiątkowe bluzy, co pozwala budować długotrwałe przywiązanie do marki wśród najbardziej zaawansowanych graczy.

Fot. Pamiątkowe bluzy Illuminar

Komunikacja turnieju została wsparta w social media Illuminar Gaming, w kanałach streamerów BlackFireIce i Overpow, a także na kanałach pozostałych streamerów związanych z Illuminar, m.in. na profilach Nieuczesanej.

Teamfight Tactics jest świetnym przykładem multiplatformowego tytułu, wydawanego również na mobile, który w szybkim czasie wkupił się w łaski młodzieży i nie tylko. To świetny obszar na promocję, zarówno dla nas , jedynej w Polsce organizacji esportowej posiadającej sekcję TFT, jak  dla marek, które chętnie angażują się w niestandardowe aktywności w esporcie. Jestem pewien, że w przyszłości będziemy widzieli więcej działań przy tym tytule, dla przykładu: same kwalifikacje na mistrzostwa świata są wspierane przez globalną markę KitKat.

Adam Kozierowski, Head Manager Illuminar Gaming

Finałowe starcia były streamowane przez influencerów na platformie Twitch, z widocznym brandingiem marki. Wygenerowane zasięgi, na poziomie 200 tysięcy odsłon, stanowią świetny przykład, tego w jaki sposób bliska współpraca organizacji esportowej z influencerami jest w stanie wzmocnić działania komunikacyjne dla marek.

Fot. Widok livestream Overpow

Teamfight Tactics to darmowa gra z kuźni Riot Games – twórcy gry League of Legends. TFT jest grą typu auto battler, czyli strategiczną grą, w której zmagania toczą sterowani przez SI bohaterowie, znani ze sztandarowej produkcji studia. Zadaniem gracza jest rozmieszczenie swoich bohaterów na planszy, tak by dobrze ze sobą współpracowali i pokonali drużynę przeciwnika, w trakcie wzmacnianych sztuczną inteligencją automatycznych zmagań.

Illuminar Gaming jest jedną z czołowych organizacji esportowych w Polsce i wielokrotnym Mistrzem Polski w takich tytułach jak w Counter-Strike, czy League of Legends. Jej drużyny aktualnie występują m.in. w rozgrywkach Ultraligi (LOL), czy ESL Mistrzostwach Polski (CSGO). Pozostałymi sponsorami drużyny są takie marki jak: Morele, Play, Subway, Alior Bank, G2A, czy Pro-gamer.

Fot. Orbit

Orbit konsekwentnie współpracuje ze środowiskiem miłośników gier, docierając tam, gdzie spotykają i bawią się młodzi ludzie oraz gdzie wyzwalane się pozytywne emocje. Orbit od ponad roku jest partnerem trzech profesjonalnych drużyn esportowych – AGO Esports, Devils.One, Illuminar Gaming, a niedawno do tego grona dołączyła kobieca organizacja Arcane Wave.

Marka bezcukrowych gum rusza też z nowym działaniem. Dzięki promocji organizowanej z portalem gamingowym od 29 czerwca konsumenci za zakup torebki Orbit mogą odebrać 300 punktów dogry.pl i doświadczać pozytywnych emocji, grając w ulubione gry. W promocji mogą brać udział osoby pełnoletnie lub za zgodą rodziców osoby, które ukończyły 13 lat. To kolejne działanie, w którym Orbit buduje swoją obecność wśród fanów esportu.

 

 


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej