Zakończyło się Orbitalne wyzwanie Teamfight Tactics – inicjatywy Illuminar Gaming, organizowanej ze wsparciem Riot Games i marki Orbit. To już drugi rok obecności marki Orbit w świecie esportu i kolejny przykład niestandardowych działań skierowanych do graczy.
W ramach Orbitalnego wyzwania rozegrany został turniej w grze Teamfight Tactics skierowany nie tylko do społeczności Illuminar Gaming, ale wszystkich fanów gry Riot Games. Do rozgrywek zapisało się 200 pretendentów, spośród których w wyniku eliminacji wyłoniono najlepszą czternastkę. W finałowym etapie dołączyło do nich dwóch znanych influencerów – BlackFireIce oraz Overpow. Wszyscy zakwalifikowani do tego etapu zawodnicy otrzymali pamiątkowe bluzy, co pozwala budować długotrwałe przywiązanie do marki wśród najbardziej zaawansowanych graczy.

Komunikacja turnieju została wsparta w social media Illuminar Gaming, w kanałach streamerów BlackFireIce i Overpow, a także na kanałach pozostałych streamerów związanych z Illuminar, m.in. na profilach Nieuczesanej.
Teamfight Tactics jest świetnym przykładem multiplatformowego tytułu, wydawanego również na mobile, który w szybkim czasie wkupił się w łaski młodzieży i nie tylko. To świetny obszar na promocję, zarówno dla nas , jedynej w Polsce organizacji esportowej posiadającej sekcję TFT, jak dla marek, które chętnie angażują się w niestandardowe aktywności w esporcie. Jestem pewien, że w przyszłości będziemy widzieli więcej działań przy tym tytule, dla przykładu: same kwalifikacje na mistrzostwa świata są wspierane przez globalną markę KitKat.
Adam Kozierowski, Head Manager Illuminar Gaming
Finałowe starcia były streamowane przez influencerów na platformie Twitch, z widocznym brandingiem marki. Wygenerowane zasięgi, na poziomie 200 tysięcy odsłon, stanowią świetny przykład, tego w jaki sposób bliska współpraca organizacji esportowej z influencerami jest w stanie wzmocnić działania komunikacyjne dla marek.

Teamfight Tactics to darmowa gra z kuźni Riot Games – twórcy gry League of Legends. TFT jest grą typu auto battler, czyli strategiczną grą, w której zmagania toczą sterowani przez SI bohaterowie, znani ze sztandarowej produkcji studia. Zadaniem gracza jest rozmieszczenie swoich bohaterów na planszy, tak by dobrze ze sobą współpracowali i pokonali drużynę przeciwnika, w trakcie wzmacnianych sztuczną inteligencją automatycznych zmagań.
Illuminar Gaming jest jedną z czołowych organizacji esportowych w Polsce i wielokrotnym Mistrzem Polski w takich tytułach jak w Counter-Strike, czy League of Legends. Jej drużyny aktualnie występują m.in. w rozgrywkach Ultraligi (LOL), czy ESL Mistrzostwach Polski (CSGO). Pozostałymi sponsorami drużyny są takie marki jak: Morele, Play, Subway, Alior Bank, G2A, czy Pro-gamer.

Orbit konsekwentnie współpracuje ze środowiskiem miłośników gier, docierając tam, gdzie spotykają i bawią się młodzi ludzie oraz gdzie wyzwalane się pozytywne emocje. Orbit od ponad roku jest partnerem trzech profesjonalnych drużyn esportowych – AGO Esports, Devils.One, Illuminar Gaming, a niedawno do tego grona dołączyła kobieca organizacja Arcane Wave.
Marka bezcukrowych gum rusza też z nowym działaniem. Dzięki promocji organizowanej z portalem gamingowym od 29 czerwca konsumenci za zakup torebki Orbit mogą odebrać 300 punktów dogry.pl i doświadczać pozytywnych emocji, grając w ulubione gry. W promocji mogą brać udział osoby pełnoletnie lub za zgodą rodziców osoby, które ukończyły 13 lat. To kolejne działanie, w którym Orbit buduje swoją obecność wśród fanów esportu.