Jak Mata przejął Maka… i YouTube w październiku

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard w październiku 2021

161

W październiku Mata przejął nie tylko McDonald’s, ale także YouTube. Wideo reklamujące jego zestaw w popularnej sieci fast foodów zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za ubiegły miesiąc. W rankingu znalazła się także reklama nowego Xiaomi 11T oraz Gangu Swojaków Biedronki. Sprawdźcie, które klipy najbardziej przypadły do gustu użytkownikom platformy.

Niekwestionowanym królem październikowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zostaje raper Mata, który we współpracy z McDonald’s przygotował swój własny zestaw, dostępny w sieci fast foodów w październiku oraz listopadzie. Wideo promujące akcję Jak Mata przejął Maka, utrzymane w konwencji spełniającego się marzenia artysty, było najchętniej oglądanym klipem reklamowym na YouTube w październiku. Za kreację odpowiada agencja DDB Warszawa, zaś za zakup mediów – dom mediowy OMD.

Drugie miejsce należało zaś do wideo Polska premiera serii Xiaomi 11T już 6 października!, przygotowanego przez Xiaomi Polska. W 30-sekundowym klipie przedstawione zostały zalety nowego smartfona, ze szczególnym podkreśleniem funkcjonalności aparatu fotograficznego, takich jak m.in. audio zoom.

W październiku aż trzy kolejne pozycje rankingu YouTube Ads Leaderboard zajęły reklamy Biedronki związane z Gangiem Swojaków, czyli kolejną, promocyjną serią pluszaków dostępną w sklepach marki. Pierwszy z nich, Ta książka pomaga! “Chrońmy zagrożone gatunki” od Gangu Swojaków już w sprzedaży! dotyczy akcji, w ramach której cały przychód ze sprzedaży książki „Chrońmy zagrożone gatunki” zostanie przekazany na ochronę opisanych w niej, żyjących w Polsce zwierząt.

Kolejne wideo to zaś krótka bajka Gang Swojaków nad Bałtykiem. W animacji pluszaki odwiedzają Słowiński Park Narodowy, gdzie pomagają rysiowi uratować z sieci morświna.

Zestawienie zamyka klip Gang Swojaków w Górach Stołowych, czyli następna przygoda tytułowego gangu, w której wilk i sowa mówią o zasadach panujących na obszarach chronionych. Za wszystkie reklamy akcji Biedronki odpowiada agencja Duda Polska oraz dom mediowy Wavemaker Polska.

Polskie zestawienie YouTube Ads Leaderboard w październiku jest dostępne również na stronie Think with Google.


Źródło: YouTube

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej