K2 Media pro bono dla Fundacji Rozwoju Wolontariatu

Fundacja Rozwoju Wolontariatu rozpoczyna współpracę z K2 Media w zakresie opracowywania strategii rozwoju dla programu „Projektor – wolontariat studencki” oraz wsparcia marketingowego i budowania wizerunku.
Strategia obejmie działania interaktywne, marketingowe i wizerunkowe. Planowana jest współpraca długoterminowa, zakładające późniejsze wdrażanie przez agencję i Fundację wypracowanych rozwiązań.
– Współpraca Fundacji Rozwoju Wolontariatu ze specjalistami z K2 Media to połączenie zaangażowania i pasji wolontariuszy – popartego wieloletnim doświadczeniem Fundacji we wspieraniu innowacyjności i wyrównywaniu szans edukacyjnych – z kreatywnym, odważnym i świeżym spojrzeniem zespołu K2 Media – mówi Zofia Wodnicka, dyrektor marketingu Fundacji Rozwoju Wolontariatu.
Współpraca ma charakter pro bono. Jednocześnie prezes zarządu Grupy K2, Janusz Żebrowski, dołączył do Rady Programowej Fundacji.