K2 Media pro bono dla Fundacji Rozwoju Wolontariatu

Fundacja Rozwoju Wolontariatu rozpoczyna współpracę z K2 Media w zakresie opracowywania strategii rozwoju dla programu „Projektor – wolontariat studencki” oraz wsparcia marketingowego i budowania wizerunku.

Strategia obejmie działania interaktywne, marketingowe i wizerunkowe. Planowana jest współpraca długoterminowa, zakładające późniejsze wdrażanie przez agencję i Fundację wypracowanych rozwiązań.

– Współpraca Fundacji Rozwoju Wolontariatu ze specjalistami z K2 Media to połączenie zaangażowania i pasji wolontariuszy – popartego wieloletnim doświadczeniem Fundacji we wspieraniu innowacyjności i wyrównywaniu szans edukacyjnych – z kreatywnym, odważnym i świeżym spojrzeniem zespołu K2 Mediamówi Zofia Wodnicka, dyrektor marketingu Fundacji Rozwoju Wolontariatu.

Współpraca ma charakter pro bono. Jednocześnie prezes zarządu Grupy K2, Janusz Żebrowski, dołączył do Rady Programowej Fundacji.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF