...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kim jest GIGer?  Pierwsze w Polsce badanie GIGerów

W 2025 roku GIGerzy, stanowić będą 20 proc. pracowników w Polsce. Firma GIGLIKE, prowadzi pierwsze w Polsce badanie GIGerów, czyli niezależnych talentów/współpracowników, freelancerów, przedsiębiorców czy też osób prowadzących działalność gospodarczą. Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu!

KIM JEST GIGer?

GIGer, inaczej niezależny talent, to osoba, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą i świadcząca swoje usługi na rzecz innej firmy w ramach kontraktu B2B. Ta elastyczna forma współpracy cieszy się coraz większą popularnością szczególnie wśród najlepiej wykwalifikowanych ekspertów. Kto jest zatem GIGerem? Najczęściej to programiści, ludzie świata IT, projektanci, marketingowcy, managerowie wysokiego szczebla, konsultanci, świadczący swoje usługi w ramach konkretnych projektów. GIGerzy to także przedstawiciele wolnych zawodów architekci, dziennikarze, prawnicy

Wyniki badania posłużą do stworzenia raportu o GIGerach i odpowiedzi na pytanie czy polskie firmy są gotowe na nowy ład na rynku pracy.

Pokażemy sylwetkę GIGera i odpowiemy na następujące pytania:

  • Jakich narzędzi, usług czy benefitów potrzebuje do pracy?
  • Jakie korzyści i wyzwania wiążą się z pracą GIGera?
  • Jaki jest poziom satysfakcji GIGera z pracy w tym elastycznym modelu?

Jeśli sam jesteś GIGerem, to zapraszamy Cię do wypełnienia tej kilkuminutowej ankiety. Jeśli znasz innych GIGerów, np. w Twojej firmie lub sieci kontaktów, to nie krępuj się i zachęć ich do wzięcia udziału w tym badaniu. W podzięce za Twój cenny czas i opinię, Ty i osoby biorące udział w badaniu otrzymają jako pierwsze raport podsumowujący.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF