Konferencja: E-komunikacja 2014

Już 3 czerwca odbędzie się druga edycja konferencji organizowanej przez magazyn "Brief". Wydarzenie jest skierowane do marketerów, którzy chcą poznać nowe trendy w komunikacji z klientami. Zapraszamy do zapoznania się programem i oczywiście zachęcamy do rejestrowania się.

Podczas całego dnia wystąpień ekspertów ds. marketingu i reklamy poruszymy takie tematy jak:

– media społecznościowe

– mobile marketing

– działania efektywnościowe w internecie (performance marketing)

– content marketing

::

Celem magazynu Brief jak i strony Brief.pl jest inspirowanie i pokazywanie najnowszych rozwiązań w branży reklamowej oraz marketingowej. Dlatego też poruszymy dwa bardzo aktualne tematy jakimi niewątpliwie są performance marketing oraz content marketing. Jako prelegentów zapraszamy wyłącznie osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i dośwadczeniem.

::

Program:

9.00 – 9.45 – Rejestracja i powitalna kawa
9.45 – 10.00 – Przywitanie gości

Część pierwsza – Social media
10.00 – 10.30 – „Nie warto prowadzić profilu na Facebooku!”, Magdalena Szmidt, MOSQI.TO
10.30 – 11.00 – „Efektywna komunikacja marki na LinkedIn”, Ewa Betkier dyr. sprzedaży w BAN

Część druga – Mobile (wearable)
11.00 – 11.30 – „iTaxi – innowacja w przejazdach taksówkami” Norbert Cieślikowski, iTaxi
11.30 – 12.00 – „Mobile to nie trend, mobile to stan umysłu.  Dlatego: Keep Calm and Go Mobile!” Wincenty Kokot, Business Development Manager / Mobile Department w GoldenSubmarine

12.00 – 12.30 – Przerwa kawowa i networking

Część trzecia – Performance marketing
12.30 – 13.00 – „Linki, lajki, kliki – co generuje sprzedaż? Efektywne strategie budowania ekosystemów sprzedaży online”, Michał Kreczmar, iProspect
13.00 – 13.30 – „Groupon – zakupy grupowe czy skuteczne narzędzie performance marketingu?” Ilona Peszko-Biskupska, editorial & strategy director Groupon
13.30 – 14.00 – “Skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych Facebooka na podstawie case studies z Polski i ze świata” Weronika Sobolak, Facebook EMEA

14.00 – 14.40 – Przerwa obiadowa i networking

Część czwarta – Content marketing

14.40 -15.00  – „Jak uzyskać zwrot z inwestycji w  content marketing?” Maciej Woźniak, partner zarządzający agencja Whites

15.00 – 16.30 – Debata ekspercka

 

Udział w debacie wezmą:

Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet

Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network

Maciek Nowicki – Managing Creative Director, Isobar

Mikołaj Nowak, Fakty TVN

Maciej Woźniak, Agencja Whites

16.30 -17.00 – Losowanie nagród i zakończenie konferencji

::

Kiedy: 3 czerwca 2014 godz. 9.00

Gdzie: Multikino Złote Tarasy, Warszawa, sala numer 5

Koszt: 150 zł netto (każdy kto dokona zakupu wejściówki otrzyma bezpłatną, 6 miesięczną prenumeratę magazynu „Brief”)

::

Zarejestruj się! Liczba miejsc ograniczona.

::

Partnerzy E-komunikacja 2014

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF