...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kto zwycięży w digitalu? 56 nominacji do IAB MIXX Awards 2020

IAB MIXX AWARDS

Jury IAB MIXX Awards spośród 116 zgłoszeń wyłoniło 56 nominacji do nagród. Laureatów konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe poznamy 6 października.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2020 zawalczą 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Relacja z konsumentami to zobowiązanie zarówno na dobre, jak i złe czasy, a w tak trudnym dla wszystkich momencie chcemy szczególnie docenić firmy, które wciąż mają wiele do powiedzenia i zaoferowania. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia do udziału w czternastej edycji IAB MIXX Awards – konkursu, w którym co roku promujemy najlepsze dokonania na polu kreatywności i efektywności w kampaniach cyfrowych.

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, organizatora konkursu

Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.

Tegoroczne obrady jury MIXX były naprawdę wyjątkowe. Po raz pierwszy obradowaliśmy zdalnie: z pracy, z domu, z działki, czasami z samochodu jadąc na wakacje, ale przez kilka godzin byliśmy razem, żeby przedyskutować najlepsze digitalowe kampanie upływającego roku. Także oprócz wartości merytorycznej, spotkania najlepszych ekspertów z branży, po prostu dobrze było wszystkich zobaczyć i usłyszeć, że mają się dobrze!

Mimo pewnych ograniczeń jakie niesie za sobą dyskusja online, całość obrad przebiegła naprawdę sprawnie; nie zawsze się zgadzaliśmy, ale zawsze byliśmy otwarci do wysłuchania argumentów drugiej strony. I muszę powiedzieć, że nawet kilka razy udało się, w czasie dyskusji, kogoś przekonać do swoich racji, co w przyrodzie występuje naprawdę rzadko.

Wiele organizacji ma teraz pewne ograniczenia jeśli chodzi o zgłaszanie kampanii do konkursów, ale w tym roku poziom był nadal wysoki i myślę udało się nagrodzić kilka naprawdę wyjątkowych kampanii. Po raz kolejny udowodniliśmy sobie, że zarówno jeśli chodzi o użycie danych, czy pomysły kreatywne, możemy spokojnie konkurować o najwyższe laury również w międzynarodowych konkursach. Pozostaje mi tylko zaprosić na galę, z uwagą potem zapoznać się ze zwycięskimi casami i już powoli myśleć, żeby robić kampanie, które będziemy mogli zgłaszać za rok.

Filip Beźnicki, Digital Strategy Director w Havas Media Group i przewodniczący jury konkursu

 

Szczegółowa lista nominacji znajduje się poniżej:

Nazwa kampanii Klient (Marka) Zgłaszający i Współzgłaszający
Best Use of Social Media
Człowiek, który na wszystkim oszczędzał ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
Jalapeno Challenge McDonald’s Isobar Polska, OMD
T-raperzy znad Wisły – Antysmog song OLX 23HEROES, F25, OLX
„Żeby nie kusiło. Zostań w domu.” Porsche Polska Porsche Polska PHD, DDB Warszawa
Brand Awareness and Positioning
Dzień bez parawanu Kompania Piwowarska (Tyskie) GONG, Kompania Piwowarska, Sputnik  Studio, Zenith, Tailor Made PR
Hulaj z głową ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
T-raperzy znad Wisły – Antysmog song OLX 23HEROES, F25, OLX
Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata BNP Paribas Bank Polska Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, Feeders Agency
Tym, którzy… Grupa Maspex (Tymbark) Grupa Maspex
Commerce
Jak kampanią w światowy dzień zwierząt podnieść sprzedaż o ponad 55% mainstrimowych karm? MARS POLSKA (Pedigree i Whiskas) LVL UP MEDIA, Mars Polska, MediaCom Warszawa, BBDO, Blue Claud
Omnichannelowa aplikacja mobilna Multikina Multikino Infinity Group
Content Marketing
Hulaj z głową ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
Łomża Swoją Drogą Van Pur (Łomża) Lulu Production, MediaCom Warszawa
Moje miejsce zawsze z Legią Grupa Żywiec (Królewskie) Twin, Just, Starcom
T-raperzy znad Wisły – Antysmog song OLX 23HEROES, F25, OLX
Cross Media Integration
Bank zielonych zmian BNP Paribas Bank Polska Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland, Feeders Agency
Kampania proekologiczna „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci?” ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub, Brain
Moje miejsce zawsze z Legią Grupa Żywiec (Królewskie) Twin, Just, Starcom
Tym, którzy… Grupa Maspex (Tymbark) Grupa Maspex
Data Driven & Precision Marketing
AUDIOBOOKI OD BP BP Mindshare Polska, Justtag Group, mSpark
Jak dane własne PKO Banku Polskiego pozwoliły osiągnąć czterocyfrowy ROI? PKO Bank Polski (Miniratka) Havas Media (Havas Media Group), PKO Bank Polski
Wypożycz elektrycznego! – pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce innogy Polska (innogy go!) Cube Group, Agencja Warszawa
Zbliża się koniec ważności ubezpieczenia komunikacyjnego? PKO Bank Polski ma dla Ciebie ofertę! PKO Bank Polski (PKO Ubezpieczenia Komunikacyjne) Havas Media (Havas Media Group), PKO Bank Polski
Games & eSport
Ghost Recon Breakpoint – Użyj i Ożyj Ubisoft GONG, Mindshare Polska
KFC na mapach CS:GO 2 AmRest (KFC) Fantasyexpo
Kobieca liga esportowa jako innowacyjny touchpoint w walce z hejtem! The Coca-Cola Company (Sprite) MediaCom Warszawa , ESL GAMING POLSKA
Play Polska Liga Mobilna – Zapłać z Play w sklepie Wargaming Play MediaCom Warszawa, Fantasyexpo
Innovation & Smart Solution
Display Chat Bot Atopik Polska Open Mobi
Dwie Arety BNP Paribas Bank Polska Feeders Agency
KITT 2020 MASTERCARD (Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy) Isobar Polska, Mastercard, Carat Polska
Odcięci od świąt Stowarzyszenie mali bracia Ubogich OLX, BBDO
Shake to Play Play (Aplikacja Play24) Plej, Play, MediaCom Warszawa
Launch
Karnet Wszystkomający do CityFit CityFit CityFit
Wkręć się w zoodle i pożegnaj nudę w kuchni! Philips Carat Polska
Wypożycz elektrycznego! – pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce innogy Polska (innogy go!) Agencja Warszawa, Innogy Polska, Cube Group
Limited Budget
BLACK FRIDAY Decathlon Polska Przestrzeń, MullenLowe MediaHub
Korona Polskich Skałek Decathlon Polska (Simond by Decathlon) Neon Shake, MullenLowe MediaHub
RANO ZEBRANO i wyborczy #bazarek na Twitterze Rano Zebrano Agencja Warszawa
Trzy billboardy za Sieradzem naTemat.pl naTemat.pl
Offline Digitizing
Dzień bez parawanu Kompania Piwowarska (Tyskie) GONG, Kompania Piwowarska, Sputnik Studio, Zenith, Tailor Made PR
Mural dla służby zdrowia naTemat.pl naTemat.pl
Symulakra – Rzeźba tworzona przez siły miasta Screen Network Screen Network, panGenerator
Trzy billboardy za Sieradzem naTemat.pl naTemat.pl
Online Marketing with Influencer
Kiedy znika brud, pojawiają się pomysły. Reckitt Benckiser (Cillit Bang) Chromatique Creative Agency
KITT 2020 MASTERCARD (Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy) Isobar Polska, Mastercard
#ZdalniDoPomocy ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
Performance Marketing
356 Dni Testów Renault Renault Polska OMD
Jak dane własne PKO Banku Polskiego pozwoliły osiągnąć czterocyfrowy ROI? PKO Bank Polski (Miniratka) Havas Media (Havas Media Group), PKO Bank Polski
“Tailor-made” oferty z eSky eSky.pl eSky.pl
Wypożycz elektrycznego! – pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce innogy Polska (innogy go!) Cube Group, Agencja Warszawa
Zbliża się koniec ważności ubezpieczenia komunikacyjnego? PKO Bank Polski ma dla Ciebie ofertę! PKO Bank Polski (PKO Ubezpieczenia Komunikacyjne) Havas Media (Havas Media Group), PKO Bank Polski
Public Service, non-profit campaign & CSR
Bez jaj OLX OLX
Dzień na U Fundacja Rak’n’Roll Wygraj Życie PHD, DDB Warszawa, GARDEN OF WORDS, AVON COSMETICS POLSKA
Graj i pomagaj z #PajacykBezPrzerwy Polska Akcja Humanitarna (Program dożywiania dzieci Pajacyk) Polska Akcja Humanitarna, Kwadratowa Masakra,  Craftserve
Zmieniajmy na dobre Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali Publicis
UX
Shake to Play Play (Aplikacja Play24) Plej, Play, MediaCom Warszawa

Oprócz nagród dla kampanii zostaną także wręczone statuetki za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku. Dodatkowo, Kapituła konkursu rozważa przyznanie nagród w kategoriach: Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Laureatów poznamy 6 października. Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w nim posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Audytor konkursu: PwC

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group


Źródło: Informacja prasowa IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF