Lody Bitcoin dostępne w Lidlu

Czarne lody Bitcoin od firmy Willisch już dostępne w Lidlu. Ile za nie zapłacimy i jak smakują?

Lody Bitcoin w Lidlu to produkt firmy Willisch. W najnowszej ofercie sklepu lody reklamowane są, jako ,,ręcznie robione lody, jak prosto z lodziarni”. Choć nie mają nic wspólnego z najdroższą kryptowalutą, to jego nazwa z pewnością przyciągnie wielu klientów lubiących świat nowoczesnej ekonomii.

Jak smakują lody Willisch i ile kosztują?

Lody stworzono z myślą o poczuciu luksusu marki premium. Jego smak to połączenie czarnej wanilii z mocno słodkim smakiem karmelu. Cena za 500 mln tej przyjemności wynosi 19,99zł i jest porównywalna z ceną oryginalnego Bitcoina. W obecnym kursie jedna z najdroższych kryptowalut na świecie wynosi około 199680 złotych.

Kim jest producent lodów Bitcoin?

Firma Willisch  to rodzinna firma z Wielkopolski z blisko 40-letnią tradycją. Została założona w Wągrowcu w 1983 roku. Spółka zajmuje się produkcją lodów. Willisch oferuję dostawę lodów na zamówienie prosto pod drzwi dzięki specjalnemu systemowi transportu, w postaci specjalnych pojemników, chłodzonym suchym azotem.

https://willisch.pl/lody-do-domu/zamow-online

Rober Willisch i historia rodzinnej marki

W oficjalnym komunikacie strony Robert Willisch obecny właściciel spółki opowiedział historię powstania pierwszej lodziarni:

W 1982r. przyjaciółka z Chodzieży namówiła moją mamę na otwarcie lodziarni i tak rok później na werandzie naszego domu rodzice otwierają lodziarnię. Właściwie było to „okienko”,w którym sprzedawane były lody z maszyny. Szybko zyskały one popularność w całym mieście. Otworzyliśmy firmę i nazywamy ją „KrysMar”, od imion moich rodziców – Krystyna i Marek.

Willisch

W grudniu 2013 roku prawa do spółki odziedziczył pan Robert, który po przejęciu sterów odświeżył logo firmy. Dodatkowo wdrążył nową wizję zarządzania.

Chciałem, by była to kontynuacja działań moich rodziców, ale w nieco bardziej nowoczesnym wydaniu. Decyzja zapadła – odświeżamy wizerunek, zmieniamy logo, a lokalom nadajemy zupełnie nowy, unikalny wystrój. Zacząłem też pracę nad aktualizacją receptur – w tym wszystkim pomogli mi rodzina i przyjaciele, których zaprosiłem do współpracy.

Robert Willisch

W 2014 roku Robert Willisch po odświeżeniu rodzinnej marki otwiera nową lodziarnię w Pile. W kolejnych latach spółka otworzyła kolejne punkty, które opierają się o model franczyzy. Obecnie firma dysponuje siecią 33 lodziarni. Wraz z postępem technologicznym i rynkiem e-commerce w 2019 roku Willisch otworzyła specjalną stronę internetową, w której klient może zamówić specjalnie spersonalizowane lody wprost do domu. W tym samym czasie wprowadzono także sprzedaż lodów w większych opakowaniach (kubeczkach).

Lody i kryptowaluta

Skąd pomysł, aby powiązać rynek kryptowalut z odświeżona marką lodów? Robert Willisch wpadł na pomysł, by stworzyć Willisch Finance – poboczną odnogę firmy, która ( jak sam wspomina właściciel)buduje pierwszy na świecie system lojalnościowo-inwestycyjny.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF