Lubella & Vito i Bella zapraszają poszukiwaczy do zabawy

Lubella-Vito-i-Bella

Lubella wraz z dwójką popularnych influencerów gamingowych przygotowała wyzwanie dla wszystkich wielbicieli płatków i fanów Vito i Belli! Za odkrycie zaginionych haseł można zdobyć wyjątkowe Mystery Boxy z gamingowymi gadżetami, a w finale czeka aż 5 zestawów Super Box z konsolą i akcesoriami.

„Poszukiwacze zaginionych płatków” to konkurs dla fanów przygód. Vito i Bella w swoim filmie na YouTube budują fabrykę płatków Lubelli, w której produkowane są gamerskie płatki śniadaniowe. Niestety hasła, bez których produkcja nie może działać, zostały skradzione – żeby ponownie uruchomić fabrykę, uczestnicy konkursu muszą je odnaleźć. W tym zadaniu pomogą wskazówki, które można odnaleźć śledząc kanał Vito na YouTube, jego profil na Instagramie oraz konto marki Lubella na Facebooku. Odnalezione hasła należy wpisać na stronie www.poszukiwaczeplatkow.pl, a następnie rozwiązać proste zadanie kreatywne, aby wygrać cenne nagrody.

Do wygrania czekają aż 24 wartościowe gamingowe Mystery Boxy (po 8 w każdym z trzech etapów konkursu), a w finale aż 5 Super Boxów z konsolą i akcesoriami!

Za każde odkrycie zaginionego hasła uczestnicy otrzymają drobne nagrody gwarantowane w postaci kalendarza, planu lekcji czy tapety na telefon do pobrania. Każdy, kto odnajdzie wszystkie 3 hasła i rozwiąże zadanie kreatywne stanie do walki o Super Box z konsolą!

Akcja jest komunikowana w kampanii digital, na stronach i w aplikacjach m.in. o tematyce gamingowej, na YouTube i Tik Toku. W związku z tą promocją, w lipcu na sklepowych półkach pojawiła się nowość – płatki Lubella Choco Game, o unikalnym gamerskim kształcie kursorów oraz wyjątkowym, czekoladowo-bananowym smaku, które zostały wypracowane wraz z influencerami Vito i Bellą! Dostępne są również płatki Lubella Choco Kulki oraz Choco Muszelki w limitowanych opakowaniach z avatarami Vito i Belli.

 

Konkurs trwa od 23 sierpnia do 17 września 2021 r.

Odkryj świat zaginionych płatków: www.poszukiwaczeplatkow.pl

Zakup mediów: Starcom, Maspex

Pomysł kreatywny i obsługa konkursu: Dziadek do orzechów

Koordynacja współpracy z Twórcami Vito i Bellą: LTTM, Starcom


Źródło: Lubella

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF