...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Marka ECOFLOW z kampanią „Żyj pełną MOCą”

ECOFLOW

Dystrybutor mobilnych stacji zasilania rozpoczyna akcję specjalną „Żyj pełną MOCą”. Celem akcji jest promowanie przebywania na powietrzu, podróżowania, wyrwania się z „szarej” codzienności. Hasła, które towarzyszą akcji to stop prokrastynacji, lenistwu i siedzeniu w domu.

Naukowcy przeprowadzili wiele badań, które zdecydowanie potwierdzają zalety przebywania na świeżym powietrzu. Przykład korzyści? Przebywanie na świeżym powietrzu, blisko natury pozwala obniżyć poziom kortyzolu, czyli hormonu stresu. A jak pokazują statystyki – prawie połowa z nas odczuwa stres średnio kilka razy w tygodniu, a co piąty – codziennie lub prawie codziennie.

Jak mówi przedstawiciel marki – Paweł Tomiczek: Chcemy zachęcić odbiorców do przebywania poza domem, odkrywania świata i czerpania z tego pozytywnej ENERGII. Zbyt długo siedzieliśmy zamknięci w czterech ścianach. Wiosna to doskonały czas, aby zatroszczyć się o swój pozytywny FLOW. Otworzyć na świat, na naturę i czerpać z nich energię.

Działania obejmują obszary media relations, social media oraz influencer marketing. Do akcji zaproszono ekspertów zewnętrznych np. psychologa oraz influencerów.

Przebieg akcji można śledzić na profilu marki w social mediach.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF