...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Najważniejsza kobieta w moim życiu to…” – Muszkieterowie zachęcają Polki do dbania o zdrowie

W trwającym okresie letnim, z uwagi na sezon urlopowy, Polacy mają więcej czasu dla siebie. Warto z niego skorzystać, aby zadbać o swoje zdrowie. Grupa Muszkieterów od 10 lat realizuje kampanię bezpłatnych badań mammograficznych „Muszkieterowie dla Polek”. W ramach niej stworzyła także film edukacyjny „Najważniejsza kobieta w moim życiu to…”. Możemy w nim zobaczyć jak przypadkowo spotkane osoby zachęcały najważniejsze dla nich kobiety do regularnych badań mammograficznych.

Rak piersi jest najczęstszym nowotworem występującym u kobiet. Z danych Krajowego Rejestru Nowotworów wynika, że co roku diagnozuje się go u blisko 18 tys. Polek, czyli prawie 50 osób każdego dnia. Największym problemem w leczeniu tego nowotworu jest jego zbyt późne wykrycie. Dlatego lekarze i specjaliści podkreślają ogromne znaczenie profilaktyki w tym zakresie, bowiem  diagnoza we wczesnym stadium choroby zwiększa szanse na pełne wyleczenie.

Każdy z nas ma w swoim życiu kobietę, która jest dla niego ważna, może to być babcia, mama, córka, żona, dziewczyna, narzeczona, przyjaciółka lub ciocia. Poprzez realizację filmu chcieliśmy uświadomić Polkom jak cenne dla najbliższych jest ich zdrowie i życie. Właśnie dlatego poprosiliśmy różne osoby spotkane w parku, by to one przekazały bliskim kobietom, że regularne badania są ważne i mogą uchronić ich życie – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Bezpłatne badania realizowane w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek” skierowane są głównie do Pań w wieku 50-69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie wykonywały mammografii. W tej grupie wiekowej obserwowana jest największa zachorowalność na raka piersi. Panie w pozostałych grupach wiekowych mogą przebadać się za opłatą w wysokości 80 zł.

Grupa Muszkieterów przy organizacji kampanii ponownie korzysta z fachowej pomocy Niepublicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Diagnostyk” z Zielonej Góry. Mammobusy ośrodka czekają na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché. 10 edycja akcji  „Muszkieterowie dla Polek” potrwa do końca  roku.

Od 2008 roku  w ramach kampanii Grupy Muszkieterów przebadało się 45 tysięcy Polek.

Film jest dostępny TUTAJ.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF