...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

NFC mało popularne

Nowe rozwiązania technologiczne takie, jak NFC i augmented reality nie są dobrze znane i używane.

Jedynie  9 proc. internautów ma w swoim telefonie technologię NFC, a 3 proc. płaciło w ten sposób – wynika z badania MEC.

W przypadku AR odsetki te w obu przypadkach wynoszą 2 proc. Bardziej popularne stały się QR kody – aplikację do ich odczytywania ma 33 proc. respondentów, a korzystało z niej 26 proc.

 :: ::

Badanie zostało przeprowadzone przez MEC w kwietniu 2013 roku metodą CAWI na próbie N=2259 polskich internautów w wieku powyżej 14. roku życia.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF