...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowa funkcja Facebooka. Będzie można sporo zarobić!

Od 14 sierpnia Facebook udostępnił swoim użytkownikom możliwość tworzenia wydarzeń z płatnym dostępem. Kto dzięki temu będzie mógł zarobić?

Nowa funkcja została wprowadzona w odpowiedzi na trend spowodowany pandemią Covid19, czyli przeniesieniem działań szkoleniowych czy edukacyjnych do online’u. Facebook w ten sposób też chce pomóc małym/średnim firmom oraz wszelkiego rodzaju twórcom treści – począwszy od influencerów, a skończywszy na szkoleniowcach.

Nowa funkcja została wprowadzona w tej chwili w zaledwie 20 krajach, ale na nasze szczęście w tym gronie jest też Polska. Dlatego rodzimi twórcy i firmy dostali świetne narzędzie do generowania nowych przychodów.

Facebook też nie pobiera procentu od sprzedanych biletów jeśli używasz urządzenia na Androidzie. Niestety Apple nie zgodziło się na zniesienie w tym przypadku 30 procentowej marży jaka jest standardem w App Store.

O opinie na temat nowej funkcji zapytaliśmy Kamila Mirowskiego, digital managera w Valkea Media.

Paid events to bardzo dobry ruch ze strony Facebooka i kolejny dowód na to, że Mark potrafi bardzo szybko dostosowywać swoje produkty do ogólnoświatowych (a często regionalnych) realiów. W dobie przenoszenia wydarzeń do online danie użytkownikom możliwości zarabiania na wydarzeniach online daje ogromne możliwości. Dzięki temu nawet mniej technologiczni użytkownicy sieci mogą świadczyć swoje usługi w cyfrowym świecie. Jest to też świetna alternatywa dla organizatorów meetupów, konferencji i szkoleń otwartych.

Kamil Mirowski, Valkea Media

Poniżej kilka przydatnych linków, które pozwolą Ci sprawdzić i skonfigurować dostęp do nowej funkcji Facebooka:

 

Przeczytaj też:

Jak prowadzić fanpage na Facebook.com – 18 wskazówek

Jak korzystać z grup na Facebooku? Poradnik

Specjalista social media z ponad 10 letnim doświadczeniem. Autor bloga whysosocial.pl oraz książki "Zrozumieć social media". Doświadczenie zbierał zarówno w agencjach kreatywnych jak również czołowych polskich mediach cyfrowych.

Artur Roguski