Nowy magazyn dla branży e-commerce już dostępny!

90

Skupia w sobie szerokie spojrzenie na rynek dwóch branż: mody i designu. Wśród autorów, obok osobowości z wymienionych dziedzin, o warstwę merytoryczną, związaną z e-commerce dbają eksperci na co dzień pracujący dla trzech polskich serwisów: Domodi, Allani oraz Homebook. Na rynku ukazał się właśnie pierwszy online’owy numer Clue – magazynu Grupy Domodi.

Clue – magazyn Grupy Domodi to kwartalnik, który jest wydawany od Q III 2020. Punktem wyjścia oraz swoistym motto każdego z numerów magazynu staną się hasła, dopasowane do panującej w danym momencie sytuacji rynkowej. Celem publikacji jest przede wszystkim edukacja i przedstawianie przynoszących korzyści rozwiązań dla biznesu. Tematyka magazynu skoncentrowana jest wokół trzech głównych obszarów: biznesu, komunikacji oraz trendów. Dlatego na jego łamach cenną wiedzę odnajdą zarówno przedstawiciele działów PR i marketingu, sklepy oraz marki prowadzące swoje e-commerce jak i ludzie pasjonujący się obiema branżami.

Zależało nam, aby stworzyć przede wszystkim materiał edukacyjny, a na jego potrzeby pozyskać ekspertów o różnorodnych doświadczeniach i punktach widzenia. Całość chciałyśmy obudować w minimalistyczną publikację, na łamach której zebrałyśmy wnioski i refleksje na temat kondycji branży – tak właśnie narodziło się Clue, definiowane jako wskazówka, klucz do sukcesu.

Martyna Głowińska, redaktor naczelna Clue

 

magazyn Clue
źródło: Domodi Sp. z o.o.

Treści w publikacji każdorazowo będą przygotowywane przez ekspertów oraz autorytety świata mody i designu. Już w pierwszym numerze swoje obserwacje przedstawili: Sonia Przybył – badaczka trendów z Agencji Metaphor; Paulina Smaszcz – marketingowiec, mentorka, #kobietapetarda; Adela Ochman – dyrektorka kreatywna marki Argument; Aleksandra Kasza – właścicielka bloga Olcykowe; Dagmara Pakulska – marketerka, szkoleniowiec, autorka Niby-Prasówki; Ewelina Saja – specjalistka ds. PR i marketingu w Grupie Domodi; Marta Budziarek – copywriterka w Grupie Domodi; Piotr Sobieś Google Ads & retargeting section lider w Grupie Domodi; Paweł Piekarski – B2B marketing manager w Grupie Domodi; Jan Sikora – profesor gdańskiej ASP, właściciel pracowni Sikora Wnętrza; Michał Piernikowski – dyrektor Łódź Design Festival; Katarzyna Księżnopolska – redaktor naczelna Magazif.com czy Justyna Siejka – współwłaścicielka Home Sweet Home PR.

Pierwszy numer to 63 stron publikacji, na których zaproszeni goście i eksperci zawarli swoje przemyślenia pod hasłem: OD NOWA.

To właśnie przyszłość i to, co przed nami stały się tematem naszej publikacji. Z autopsji znamy sytuację, w jakiej znalazła się cała branża, dlatego nasz magazyn ma być odpowiedzią na jej potrzeby związane z poszukiwaniem rozwiązań lub inspiracji do działania.

Martyna Głowińska, redaktor naczelna Clue

Treść magazynu jest darmowa i dostępna tutaj.


Źródło: Informacja prasowa Domodi Sp. z o.o.

Komentarze
Ładowanie...