Orbit rozszerza działania w esporcie! Po AGO, Illuminar i Devils.one czas na Arcane Wave.
Orbit konsekwentnie buduje swoją obecność wśród fanów esportu i gamingu. Po roku współpracy z x-kom AGO, Illuminar Gaming i Devils.one, rozpoczyna współpracę z Arcane Wave - najlepszą żeńską organizacją w kraju. Prezentujemy dotychczasowe aktywności marki skierowane do graczy.
Marka Orbit zdecydowała się nawiązać współpracę z kobiecą organizację – Arcane Wave. Marka bezcukrowych gum do żucia od ponad roku jest już partnerem trzech profesjonalnych drużyn esportowych – AGO Esports, Devils.One i Illuminar Gaming. Teraz dołączyła do nich kolejna.
Od początku 2019 roku konsekwentnie współpracujemy ze środowiskiem esportu. Jesteśmy obecni w życiu zawodników, wspieramy ich na co dzień. Rozpoczęcie współpracy z kobiecą drużyną esportową to dla nas ważny moment. Wiemy, że społeczność esportowa bardzo czekała na markę, która pomoże rozwijać kobiecy esport i cieszymy się, że jesteśmy jednymi z pierwszych na polskiej scenie. Chcemy być obecni z marką Orbit® tam, gdzie ludzie dobrze się bawią i wyzwalane są pozytywne emocje. Mamy nadzieje, że bezcukrowa guma Orbit® będzie towarzyszyć zawodniczkom Arcane Wave podczas codziennych treningów i odnoszenia sukcesów, aby pomagać im dbać o zdrowy uśmiech, który dodaje pewności siebie.
Paweł Nawrocki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Strategii, Mars Wrigley
Arcane Wave to drużyna składająca się z pięciu zawodniczek, która na polskiej scenie esportowej pojawiła się w listopadzie 2019 r. Ta nowa profesjonalna kobieca organizacja esportowa odniosła już pierwszy sukces, wygrywając ESL Sprite Mistrzostw Kobiet w CS:GO. Drużyna związana jest z Illuminar Gaming. Marka Orbit będzie obecna w mediach społecznościowych organizacji oraz zawodniczek. Bezcukrowe gumy do żucia mają być naturalnym elementem codziennego życia drużyny.
Wsparcie marki Orbit® to kolejny wielki krok nie tylko w rozwoju naszej organizacji, ale także w budowaniu polskiej sceny kobiecego esportu. Dziewczyny to świetne zawodniczki, mają na swoim koncie wiele sukcesów, są m.in. Mistrzyniami Polski. Zależało nam na połączeniu ich ze światem mediów i marek, żeby mogły dalej się rozwijać. Już dziś są inspiracją dla młodych kobiet, wsparcie marki Orbit® udowadnia, że esport to nie tylko męska gra, a kobieca scena ma ogromny potencjał.
Wojciech Niesiobędzki, CEO Arcane Wave
Dotychczasowa współpraca marki Orbit w esporcie polegała na stałej obecności zarówno na koszulkach zawodników i influencerów skupionych w ramach danych organizacji esportowych, jak również na serii dedykowanych świadczeń w social media (dedykowane posty, product placement).
Zaangażowanie Orbit we współpracę z drużynami esportowymi ma charakter długoterminowy. Esport staje się coraz popularniejszą platformą spotkań. Dlatego właśnie marka bezcukrowych gum do żucia chce być tam obecna, by jak najskuteczniej docierać z informacją i edukacją na temat podstawowych zasad dbania o zdrowy i piękny uśmiech do młodych ludzi.
Posty w social media mogą mieć często humorystyczny charakter i są dostosowane do grupy docelowej wspieranych organizacji, których trzon stanowią osoby w wieku 18-30 lat.
Poprzez współpracę z organizacjami esportowymi, marka Orbit uzyskuje nie tylko możliwość wspierania najlepszych drużyn esportowych i zyskuje widoczność na największych turniejach esportowych oglądanych przez miliony widzów. Organizacje esportowe to również prawdziwe domy produkcyjne, z zapleczem streamerów, czy youtuberów. Ważna postacią w x-kom AGO jest Gimper, który prowadzi kanały YouTube organizacji.
Działania marki Orbit w esporcie koordynuje MediaComWarszawa, a nad wdrożeniem strategii komunikacji dla Arcane Wave oraz Illuminar Gaming czuwa agencja marketingu esportowego TeamPlay. Devils.one oraz x-kom AGO samodzielnie realizują świadczenia dla marki Orbit.
Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.