Polacy nie znają wartości

2 417

Jak wynika z badania „Corporate Values Index 2013”, 44 proc. Polaków zatrudnionych w firmach nie wie, czy ich pracodawcy posiadają określone wartości korporacyjne.


W badaniu uczestniczyli pracownicy z Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Szwajcarii i Polski. W Polsce odsetek osób nieświadomych faktu, czy ich firma posiada zdefiniowane wartości korporacyjne jest najwyższy spośród wszystkich wymienionych krajów. Najlepiej poinformowani w tym zakresie są Szwajcarzy, z których tylko 12 proc. nie posiada wiedzy na temat wartości firmy.

Mimo iż wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jakimi wartościami kierują się ich firmy, według 83 proc. z nich określenie ich jest przydatne. W tej kategorii Polacy także wypadli najgorzej spośród wszystkich badanych krajów, gdyż pogląd ten podziela 72 proc. pracowników, podczas gdy we Francji 88 proc., a w Szwajcarii – 96 proc.

Raport „Corporate Values Index 2013” został przygotowany przez sieć firm doradczych ECCO Network, którą w Polsce reprezentuje agencja On Board PR.

Źródło: On Board PR


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej