...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polskie ambasady uczą języków na Twitterze

Polskie ambasady w Czarnogórze i na Słowacji na swoich kontach twitterowych uczą przydatnych słówek w obcych językach. Dyplomaci liczą, że dzięki ich działaniom Polakom w czasie wakacji łatwiej będzie np. zrobić zakupy czy zapytać o drogę w tych krajach.

Jako pierwsza kilka miesięcy temu słówek zaczęła uczyć Ambasada RP w Podgoricy. Robi to regularnie na swoim koncie na Twitterze. Od tego tygodnia Polacy korzystający z tego serwisu mikroblogowego mogą uczyć się także prostych zwrotów w języku słowackim. Wystarczy śledzić konto Ambasady RP w Bratysławie, lub wpisać w wyszukiwarce Twittera hashtag #oknoPLSK.

Polskie placówki dyplomatyczne na całym świecie i przedstawiciele MSZ prowadzą łącznie ponad 150 kont na Twitterze. Ich listę można znaleźć pod linkiem.

Źródło: www.msz.gov.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF