Pomysł na Zakopane

0 5 615

Zakopane stawia sobie nowe wyzwania. Do 2020 roku chce stać się najbardziej ekologiczną marką w Polsce. O projekcie “Eko Zakopane Smart City” opowiada Janusz Majcher, burmistrz Zakopanego. Natomiast Joanna Borowska-Perek z Google Polska mówi o…

50 kreatywnych 750x100px

Zakopane stawia sobie nowe wyzwania. Do 2020 roku chce stać się najbardziej ekologiczną marką w Polsce. O projekcie “Eko Zakopane Smart City” opowiada Janusz Majcher, burmistrz Zakopanego. Natomiast Joanna Borowska-Perek z Google Polska mówi o internetowej rewolucji, która ma miejsce w Zakopanem.

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej