...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ponad 9 ton elektro-śmieci zebranych przez firmy

Dzięki wspólnej inicjatywie firm DTZ, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Skanska oraz Stena Recycling, w Warszawie zebrano ponad 9 tys. kg elektro-odpadów. Dochód z ich sprzedaży przekazano Fundacji WWF Polska.

Dodatkowo recykling tych odpadów pomoże w zmniejszeniu emisji CO2 o ponad 25 tys. kg.

Inspiracją firm do wspólnego działania było przesłanie kampanii Godzina dla Ziemi „I Will If You Will” („Zrobię, jeśli Ty zrobisz”).

– Połączone wysiłki wszystkich firm oraz działania wspierające Godzinę dla Ziemi poprzez zbiórkę niebezpiecznych e-odpadów jest doskonałym przykładem tego, czym jest zrównoważony rozwój. Z właściwą uwagą nasze wybory oraz decyzje mogą mieć pozytywny wpływ na środowisko, gospodarkę jak i również na społeczeństwo. Akcja Godzina dla Ziemi zapobiegła wysłaniu do składowania ponad 9 tys. kg odpadów, zwiększyła świadomość społeczeństwa na temat środowiska oraz wykazała, że nasze poszczególne działania oraz wsparcie mogą mieć bardzo pozytywny wpływ, jak również generować dodatkowe dochody dla WWF ze sprzedaży elektro śmieci – komentuje Sylwia Wodz z WWF Poland.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF