Reklama #no filter? Autentyzm, który się opłaca.

764

Z roku na rok mamy coraz mniej czasu, by uchwycić uwagę widza. Czy jedynym rozwiązaniem są coraz krótsze formy? Platformy VOD, takie jak Netflix, wielokrotnie udowodniły nam, kradnąc nie jeden leniwy wieczór, że dobry film, czy serial może wciągnąć na długie godziny.

Kierując się przekonaniem, że ten kierunek sprawdza się także w relacji marka-odbiorca, agencja Ognivvo stworzyła wielokanałową kampanię reklamową telewizorów Philips, realizowaną dla i we współpracy z Media Expert. Sercem historii jest emocjonalna opowieść o Jakubie Różalskim, jednym z najbardziej wyrazistych i znanych polskich twórców digital paintingu. Jakub jest twórcą cieszącego się ogromną popularnością świata „1920+”, na bazie którego stworzona został gra „Scythe” oraz “Iron Harvest”. Mimo, że ma na swoim koncie udział w pracy przy  hollywoodzkich superprodukcjach, takich jak: Kong: Wyspa Czasek, czy Metal Gear Solid, w swojej twórczości koncentruje się głównie na własnych, w pełni niezależnych projektach, które przyniosły mu uznanie w kraju i za granicą. Jego obrazy cechuje duża sugestywność, charakterystyczny styl, mroczna atmosfera, oraz mieszanka tradycji z nowoczesnością.

 Wciągająca opowieść i dobrze skrojony ekosystem kampanii mogą skuteczniej zainteresować i utrzymać uwagę widza. Dlatego właśnie na pokazaniu prawdziwej, wielowymiarowej historii zależało nam najbardziej. Dzięki wyjątkowemu bohaterowi, w naturalny sposób udowodniamy, że zaawansowana technologia, nie zawsze musi stać w opozycji do naturalnego piękna. Telewizor zapewniający najwyższą jakość obrazu, perfekcyjnie oddający oryginalne kontrasty, kolory, czernie, aż po najmniejszy detal, pozwala artyście tworzyć swoje światy i pracować tak, jakby tworzył na płótnie. – komentuje Mateusz Goliński – dyrektor kreatywny agencji Ognivvo.

Kampania obejmuje 2,5-minutowy film, prerolle 6s. i 15s. oraz formaty statyczne i jest emitowana w internecie.

Reżyserem filmu „Natura Piękna” jest Michał Rułka, autorem zdjęć Dominik Danilczyk.

Film został wyprodukowany przez OTO Film, postprodukcję i udźwiękowienie zrealizowano w Expresso. Za zakup mediów odpowiada Value Media.