...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Roztańczona trasa Virtual Dancer

Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella.

 

Głównym celem trasy Virtual Dancer jest zapewnienie zarówno młodszym odbiorcom, jak i całym rodzinom przestrzeni do wspólnego aktywnego spędzenia czasu w ramach rywalizacji w grze Just Dance – ta możliwa jest zarówno online jak i offline.

Just Dance to seria gier rytmicznych, która swoją historią sięga 2009 roku. W trakcie ostatnich kilkunastu lat zyskała grono ulubieńców i jest jedną z najpopularniejszych produkcji opartych na ruchu, w tym przypadku na układach tanecznych. Gra Ubisoftu jest świetną rozrywką dla każdej grupy wiekowej, a jej ogromną zaletą jest szeroka dostępność na wszystkich platformach, zarówno na komputerach osobistych, konsolach, a nawet urządzeniach mobilnych. W najnowszą odsłonę Just Dance 2022 zagrało blisko 140.000.000 osób! Jest też świetnym sposobem na spędzanie czasu całymi rodzinami lub z przyjaciółmi.

Roztańczona trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella rozpocznie się już 10 października w warszawskim centrum handlowym Atrium Reduta, i potrwa do 15 października, który jest dniem finałowym tygodnia. Kolejne przystanki zaplanowane są według następującego harmonogramu:

  • 10-15 października – Warszawa, Atrium Reduta
  • 24-29 października – Wrocław, Galeria Dominikańska
  • 7-12 listopada – Toruń, Atrium Copernicus
  • 14-19 listopada – Bydgoszcz, Focus
  • 21-26 listopada – Szczecin, Atrium Molo
  • 5-10 grudnia – Warszawa, Atrium Targówek

Każdy przystanek to kilkudniowe wydarzenie w centrach handlowych. W każdej z destynacji na odwiedzających strefy Virtual Dancer gości będą czekały liczne atrakcje, wśród których wymienić można liczne challenge i konkursy, w których wygrać będzie można cenne nagrody pieniężne i rzeczowe oraz spotkania z twórcami znanymi z platformy TikTok w strefie meet & greet oraz podczas sesji Q&A – Julia Śmigielska, Dominik Rupiński, Kamciu, Wanesa Stefaniak, Ksenia Wojciechowska i wielu wielu innych. Więcej szczegółowych informacji odnośnie każdego z przystanków będzie można znaleźć na kanałach SM dedykowanych wydarzeniu:

FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100085879823854

IG: https://www.instagram.com/virtualdancer/

TikTok: https://www.tiktok.com/@virtualdancer2022

Partnerem tytularnym wydarzenia jest marka Jogobella, która w ramach partnerstwa stworzyła również, we współpracy z twórcami specjalny filtr na TikTok.

Poprzez zaangażowanie w trasę Virtual Dancer Jogobella chce rozbudzać radość i zachęcać do aktywnej zabawy. Przewodnie hasło marki „Dobre zawsze się udziela” idealnie wpasowuje się w zamysł wydarzenia. Na potrzeby akcji do aplikacji TikTok stworzyliśmy filtr z nową aranżacją ikonicznej piosenki znanej z reklam Jogobella, która, mamy nadzieję, zachęci użytkowników do tańca i dobrej zabawy –  tłumaczy Ewa Bałys, Product Manager marki Jogobella

Cieszymy się, że udaje się nam realizować wizję, którą wyznaczyliśmy sobie na początku tego roku i dzięki VIrtual Dancer powered by Jogobella nadać tej jesieni trochę więcej endorfin w ramach gry JustDance. Mamy nadzieję, że pojawicie się licznie w ramach spotkań z TikTokerami w 6 lokalizacjach na terenie Polski, a przyszły rok pozwoli na organizację projektu, aż trzykrotnie!Karolina Diakowska, Managing Director GAM3RS_X

Partnerem strategicznym Virtual Dancer 2022 Powered by Jogobella jest Ubisoft, producent gry Just Dance, a partnerami medialnymi wydarzenia zostali Radio ESKA, serwis parentingowy Familie.pl oraz CD-Action wraz z CD-Action Family. Organizatorem całej trasy Virtual Dancer jest agencja GAM3RS_X, która specjalizuje się w projektowaniu i realizacji formatów łączących marki z gamingiem. W portfolio agencji znajdują się między innymi takie realizacje jak Festiwal Gier Komputerowych Meet at Rift w Łodzi, Game Garage Playoffs dla marki CCC oraz wiele realizacji w obszarze esportu – polskojęzyczne transmisje najważniejszych turniejów rangi Major czy BLAST.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF