Rusza 9. edycja e-Commerce Polska Awards [BRIEF PATRONUJE]

Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursue-Commerce Polska awards!

119

Już po raz 9-ty firmy z branży e-commerce mają szansę zdobyć tytuł laureata Konkursu e-Commerce Polska awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Ostatni rok to czas intensywnego i pełnego wyzwań rozwoju e-commerce, który często był ostatnią szansą na przetrwanie zarówno dla dużych podmiotów, jak i przede wszystkim małych. W edycji 2021 przewidziane są nowe kategorie uwzględniające ten okres, w tym jedna skierowana tylko i wyłącznie dla sektora MŚP, który w czasie pandemii COVID-19 uruchomił sprzedaż online. Zgłoszenia można wysyłać do 14 maja 2021.

 

Konkurs e-Commerce Polska awards ma swoją tradycję w branży cyfrowej. Jest on skierowany nie tylko do dużych przedsiębiorców, ale także małych i średnich podmiotów, które oceniane są w osobnej kategorii. W tym roku, w związku z sytuacją pandemiczną w kraju oraz zagranicą, powstała specjalna kategoria, w której nagrodzone zostaną podmioty, które w czasie pandemii dokonały transformacji cyfrowej i przetrwały ten trudny czas, dołączając do rozwoju polskiej branży e-commerce.

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej

Ostatni rok był wyzwaniem dla wielu podmiotów, zarówno tych działających w dużej skali jak i MŚP. Wymagał elastycznego podejścia oraz dużej dozy kreatywności i pomysłowości. e-Commerce Polska Awards to konkurs, który z pewnością pozwoli docenić podmioty wprowadzające innowacyjne myślenie, nowe pomysły i rozwiązania, a tym samym ich udział w rozwoju całego rynku.

 Jakub Czerwiński, VP CEE Adyen

E-commerce Polska awards pozwala na wyróżnienie wszystkich tych firm, które przyczyniają się do rozwoju innowacji sektora w Polsce. Mowa tu przede wszystkim nie o wielkich markach, ale o małych i średnich przedsiębiorstwach. To one stanowią fundament gospodarki i napędzają innowację w kraju. Często to właśnie z ich inicjatywy powstają coraz nowsze i bardziej użyteczne rozwiązania, których beneficjentami są nie tylko konsumenci, ale w konsekwencji cały sektor. Nagroda w konkursie pokaże takim liderom, że to, co robią jest ważne i potrzebne dla wszystkich uczestników rynku.

Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro

Ze względu na charakter wydarzeń w 2020 roku chyba każda branża i każdy biznes patrzą na rok 2021 z nadzieją i optymizmem, ale także z dużym poczuciem rezerwy. Pomimo iż tradycyjna sprzedaż detaliczna jest jednym z najbardziej dotkniętych segmentów rynku, to właśnie e-commerce doświadczył odwrotnego efektu. Choć i w e-commerce nie obyło się bez wyzwań. Były to wyzwania charakterystyczne dla przysłowiowej klęski urodzaju, czyli wydajność systemów, łańcucha dostaw oraz obsługi klienta. Dodatkowo słabiej przygotowani stanęli przed koniecznością nagłej i gwałtownej transformacji cyfrowej.

Tam, gdzie w grę wchodzi pośpiech, na drugi plan schodzi dbałość o szczegóły. W 2020 mieliśmy wiele spektakularnych wzrostów jak choćby branża spożywcza i rodzimy sukces InPost, ale nie obyło się również bez błędnych decyzji i porażek, często związanych z pobieżną analizą i planowaniem przy wyborze platformy e-commerce. Właśnie takie kwestie weźmiemy pod uwagę przy ocenie prac w tegorocznym konkursie e-Commerce Polska awards. Jestem przekonany, że zmienna przyszłość będzie należała do takich rozwiązań jak VTEX, które zapewnia jedną kompleksową platformę handlową dla marek i detalistów. Tego typu platformy zapewniają też ujednoliconą obsługę klienta, niższy koszt posiadania, najwyższy poziom doświadczeń konsumenta on-line i zwiększone możliwości biznesowe w sklepach fizycznych. Dlatego cieszę się, że VTEX jako globalny lider, zdecydował się wesprzeć w tym roku konkurs skierowany do najlepszych przedsięwzięć e-commerce na rynku polskim i międzynarodowym.

Tomasz Sąsiadek, Co-managing Director Bluerank, Partner VTEX

e-Commerce Polska Awards to prestiżowe wydarzenie, które jest nie tylko okazją do prezentacji marki i jej osiągnięć, ale także – w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw dla szerszego zaistnienie w świadomości branży. Już sama nominacja otwiera pole do promocji brandu i budowania rozpoznawalności marki wśród ekspertów z zakresu e-commerce.

Jacek Kinecki, CCO Przelewy24

W tym roku wprowadzone zostały nowe kategorie:

  • e- commerce: Best adaptation to new digital reality, Best start in e-commerce
  • e -usługi: Best automatization tool/technology/product for e-commerce,

Firmy mogą się zgłaszać swoje kandydatury do 14 maja 2021 r.

Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz dla e-usług, a także dla e-finansów. Honorowani są w nim ci, którzy wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami biznesowymi w obszarze e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci.

Wśród laureatów poprzednich siedmiu edycji są takie marki, jak: eobuwie.pl, ccc.eu, empik.com, answear.com, decathlon.pl, egmont.pl, olx.pl, balladine.com, lancerto.com, savicki.pl, na-kd.com, InPost, Sephora.

Zeszłorocznym laureatem w kategorii Best in został InPost.

W tym roku spośród uczestników konkursu wyłonieni zostaną zwycięzcy w następujących kategoriach:

a) Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż:

  • Design & Usability
  • Best campaign
  • Best in omnichannel
  • Breaking the doubts
  • Best on mobile
  • Best in crossborder
  • Think out of the box
  • Best e-commerce B2B
  • Best e-commerce retailer
  • Best in CSR

oraz tegoroczne nowości:

  • Best adaptation to new digital reality
  • Best start in e-commerce (Bezpłatna kategoria, tylko dla małych podmiotów)

b) Kategorie dla E-usług

  • Best tool for e-commerce
  • Best marketing tool
  • Best logistic tool
  • Best Innovation in technology
  • Best technology for e-commerce

oraz nowość:

  • Best automatization tool/technology/product in e-commerce

c) Kategorie dla Podmiotów finansowych

  • Best banking application
  • Best online insurer
  • Innovative e-payment solution
  • Best e-banking implementation

BEST IN. W tym roku, po raz czwarty, wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tego tytułu zdecyduje najwyższa średnia głosów.

Laureatów wybiorą w głosowaniu jurorzy – osoby z wieloletnim doświadczeniem, które są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w swoich branżach. Tylko najlepsi bowiem są w stanie dokonać trafnej i obiektywnej oceny dokonań kandydatów.

Zgłoszenia będą zbierane do 14.05.2021 roku.

Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Porębski i Wspólnicy.

Partnerami Głównymi Konkursu są: Adyen, Allegro, Przelewy24 oraz Vtex.
Partnerzy medialni: BRIEF, E-biznes, E-commerce w Praktyce, Marketer+, Marketing przy kawie.

Więcej informacji znajduje się na stronie: Konkurs e-Commerce Polska Awards 2021

Regulamin konkursu 


Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej