Sport, biznes, sponsoring – debata

4 398

Tym razem rozmawiamy o zaletach sponsoringu sportu oraz o problemach związanych z tą sferą aktywności biznesowej.

Co do powiedzenia o modelach współpracy między klubami i firmami oraz o roli sportu w strategiach marketingowych mają: Bartosz Dobrzyński, sponsorship manager, Kompania Piwowarska; Dorota Haller, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej, BNP Paribas Polska; Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu, PKN Orlen; Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu, PKO Bank Polski; Wojciech Szpil, prezes, Totalizator Sportowy; Jakub Szumielewicz, dyrektor wykonawczy, członek zarządu, Legia Warszawa; Tomasz Zahorski, dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych, PL.2012+? Debatę moderuje Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief“.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej